Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 464 ggr
Vison
0

Hej här har ni mig! :)

Här har ni mig, ny medlem i detta forum. Råkade orsaka ett uppskruvat tonläge i en tråd vilket inte var meningen. Jag blev medlem här för att jag funderat på Att skaffa iller. Har aldrig sett en iller men väl minkar som jag gillar väldigt mycket. Jag hade turen att få tag i ett exemplar av boken "Iller hemma" i en bokhandel. Vad jag förstått så har den utgått för länge sen och är svår att få tag i.

Telefonkontakt
0

Hejhej :)

Var ti landet bor du? Finns säkert många här som vill låta dig komma hem och hälsa på illrar :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Faxlin
0

haha, ja det var en stormig start. ;-)
Men nu börjar vi om tycker jag. Önskar dig välkommen hit och hoppas att vi kan hjälpa dig få kontakt med någon iller människa nära dig så du får stifta bekantskap med detta underbara djur.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vison
0

Jag bor i Stockholm, granne med Globen skulle man kunna säga. Har hört att det ska finnas flera illerägare på Tyresö och det är ju inte så långt bort.

Ceciliaolucifer
0

Hallå hallå! Kul att du har hittat hit!

Iller Hemma är en klassiker ;)

/Cecilia medarbetare

Faxlin
0

På Tyresö har du Kerstin och Kent de har illrar och är jättetrevliga. Där brukar man få komma och hälsa på.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vison
0

Tackar! :)

Ja det skulle vara kul faktiskt! De verkar ha tagit bort illrarna från Skansen (svarade på det i en annan tråd).