Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 216 ggr
sarae
0

Klicka för hemlösa djur!

På den här sajten kan man genom att bara klicka på knappen se till att ett hemlös djur får ett mål mat! Den här sajten samarbetar med SPA. Och för varje klick, finansierar sajtens sponsorer ett mål mat till ett hemlöst djur.

OBS! klicka bara EN gång per dag

http://clicanimaux.com/

elinn
0

"Il suffit d'un clic pour nourrir
un animal abandonné"

Är det ett tack för att man klickade på länken eller vad?! Fundersam

Sara Översätt åt en icke förstående

sarae
0

Nej det betyder att "det räcker med ett klick för att föda ett övergivet djur" …när man klickar får man ett tack ;)

HannaM
0

mat åt ett övergivet djur… eller ungefär något åt det hållet.. typ bekräftat klick.. hmm min franska är itne den allra bästa=)

HannaM
0
elinn
0

Aha men då gjorde jag ju iaf rätt utan att veta om det Skrattande

Tesan
0

Japp, då har man klickat!

Klicka varje dag tycker jag helt klart!

Lenore
0

På tal om klick, (förlåt om jag avviker lite från ämnet) så är detta också en sida man kan klicka på varje dag. För att rädda Sveriges gammelskog.

http://www.ettklickforskogen.se/

klarsferrets
0

ja då har man klickat oxå

FerretCrow
0

ja har oxå klickat =)

Norrskenets
0

Har klickat på båda sidorna nu=)

LiindaLarsson
0

jag har oxå klickat nu och kommer göra det varje dag.. jag tycker vi försöker hålla den har sittan upp puttad hela tiden

bnoffan
0

#11 Eller så lägger alla till det på sina favoriter där hemma ;)

Lenore
0

Jag har ett klick för skogen som hemsida.. Så kommer man ihåg det varje gång man sätter sig vid datorn. ^^

skrollan
0

nu har jag klickat igen!

Trissan
0

jag har "ettklick för skogen" som starthemsida, så när jag loggar in på internett klickar jag varge gång och sedan skriver in adressen jag vill till i adressfältet. det e jätte enkelt och jätte bra :)

Trissan
0

får jag fråga varför det är så viktigt att bara klicka en gång per dag?

sarae
0

#16 därför att om folk sitter å klickar hela tiden så anser sponsorerna att det missbrukas och kan då komma att sluta med sin sponsring

Trissan
0

okey, det kan jag förstå :)

skrollan
0

klick igen :D

Norrskenets
0

Klickat igen på båda

skrollan
0

klick

Norrskenets
0

klick klick

sacha_
0

kostar det ?

sarae
0

#23 nej inte ett öre för oss…men för sponsorerna!

Lenore
0

#23 Som sarae säger så är det helt gratis! Det är en väldigt smart idé, för varje klick någon gör (ett klick om dagen per dator) betalar sponsorerna en viss summa. Som tack för detta gör siten reklam för sponsorerna. Vinst för båda! :)