Personen i fråga..
Tänkte att det hade ju vatt kul o se hur alla mäniskor ser ut här inne. Så när man ser namnet så kan man ju osså para ihop med ett ansikte. *alla kanske inte tycker detta är speciellt kul
* Men dom som vill kan ju lägga in ett litet foto!

#1 Ja visst e det kul? 

ja, men nu kommer man ju bli lite förvånad också, för de man inte sett bild på innan eller så, de har man säkert föreställt sig hur de ser ut, så kanske det blir helt annorlunda :P
golf.ifokus.se
e inget jätte fan av att se mig själv på bild…men jag lyckades hitta ett….fick däremot klippa bort lite folk ;)

Vad skojigt att se er alla.
Jag är faktiskt direkt allergisk mot kameror. Bland det värsta jag vet. ;-)
Så mig får ni inte se.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bara att kolla i ditt fotoalbum ju :P
golf.ifokus.se

#11: *viskar* inte skvallra nu. ;-)
Audiatur et altera pars

haha :P
golf.ifokus.se
Oj va många ser yngre ut än jag trott :P
Men fina är ni allihopa.
Här kommer jag.
Snyggheten själv… HAHHAHa

ja, jisses, att hitta en bild på sig själv är svårare än vad det låter det! Jag hade bara en massa fyrbenta på kort och så en och en annan bild på min pojkvän… Hittade 2 kort på mig- ett på min saknade piercing som nu växt ut (mongo-bild!!) och en då jag och David skulle ta "hunk-bilder" på skämt i somras… Så jag ser inte riktigt ut som jag brukar men det fanns inget annat kort tyvärr…
Sajtvärd på Iller.ifokus

shit vad snygga alla är :P
golf.ifokus.se

# 19 Tänkte detsamma!

#22: Men du har ju ett minne av tröjan i alla fall. R.I.P Falos tröja. Hmm, undrar hur många sådana saker vi skulle kunna sätta R.I.P på. hihi
Audiatur et altera pars

ja, vad man gör egna bilder i huvudet ibland… som inte alls stämmer med verkligheten! Ni är så söta så!
Sajtvärd på Iller.ifokus

hmm kan inte ladda upp kort..av någon andledning..har försökt i snart tre dadgar så jag antar att ni som vill se hur jag ser ut i verkligheten får komma till IT =) (kortet jag har på min sida är "modifierat" så jag ser egentligen inte ut så, har mer fräknar o grejjer..hihi)

#28: Tycker jag låter super bra. ;-)
Fast jag har ju minne som en guldfisk, så du får nog hojta på mig i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars
Vi borde typ sammanställa ett foto album med bilderna + nicknamet å ha med oss till IT så vi kan gå runt å matcha rätt namn med rätt ansikte ;) å tänk bara hur komplicerat det blir när det visar sig att alla har "riktiga" namn oxå!!! hihihi….stackars mitt huvud…

det där kräver ny tråd! :P
golf.ifokus.se
Sara, äsch alla får helt enkelt bära namnlappar med sitt nickname + riktiga namn hehe ;)
#32 vilken fin färg på håret du hade där! Gillar det skarpt!
Sajtvärd på Iller.ifokus

tack Jossan, det är min favvofärg, och såfort mitt jäkla hår växt ut så ska jag färga igen!! hehe, nu får jag stå för mina synder att jag färgat så mkt att mitt hår strejkar :)

#44 är det du till höger eller vänster? 
Sajtvärd på Iller.ifokus
#43 den bilden var jättefin! Gillar svart/vitt… hade jag varit riktigt, riktigt duktig på att ta bort alla dessa skavanker, lite extra fett och så hade jag med velat ta såna bilder… Men nu ser jag hellre mig själv med kläder på än utan!! 
Sajtvärd på Iller.ifokus
hihihi håller med dig #46….inget fan av att se mig själv på bild…å definitivt inte utan kläder! stryk åt den som tar kort på mig på stranden 

haha har du ställt upp i idol? :P

ja :P det var skitskojj :P
golf.ifokus.se

#45: Hmm, gissa på det du. En hint; jycken är den snygga ;-)
Audiatur et altera pars

#45: Hmm, gissa på det du. En hint; jycken är den snygga ;-)
Audiatur et altera pars

tycker inte ni äldre om att synas? du kan väl inte vara så mycket äldre? :O
golf.ifokus.se

Joho, jag står ju med ena benet i graven i jämfört med er ynglingar ;-)
Audiatur et altera pars

haha, bara 14 år äldre typ :P men du ser inte så mycket äldre ut iallafall =) (komplimang) 
golf.ifokus.se

#58; Tackar så väldigt för komplimangen ;-)
Audiatur et altera pars

#62 Jäklar villken cool bild. helt grym!!

haha, vi kanske borde starta en egen tråd: bilder på matailda och therés :P
golf.ifokus.se
haha, det kanske vi borde göra *asg*

jag och zige =) mitt ex/bästa kompis
golf.ifokus.se

här är jag och min kille Daniel

#79 vad ni var söta! =) Men du måste ju lägga upp bilden på dig och Benjamin där ni är sååå lika!
Sajtvärd på Iller.ifokus

hihi det här gillar jag (A) en till :)

Hehe, skaffa lite muskler. När jag tränade 2-3 gånger i veckan vägde jag "som vanligt", men när jag började träna 7-9 gånger i veckan gick jag upp 10 kg. Jösses. Och blir inte av med dom kilona kan jag tyvärr meddela :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

määääh alla säger så (A) :) Hallå, dom sägher också att jag har en jätte bra ämmnes omsättning så att jag har inget annat en skelett och muskler…

#102 trassel, trasselsudd 

Roxanne och Thessan_87:
Tror ni inte folk börjar förstå hur ni ser ut vid det här laget?
#107 En väldigt bra fråga!

#102 trasselsudd?? va?? Hm…ska se om jag hittar en risig bild på mitt hår så ni fattar vad det är ni snackar om!! Man kan ju inte säga att man har trassligt hår när de är spikrakt!! Själv har man lockit hår och då jäklar blir de trassligt emellanåt!!
Här är jag och min lillebror. Jätte fint kort…hahah
Men här ser då håret inte specielt fint ut!

haha, ditt hår var ju inte trassligt, det var ju bara lockigt :D kolla bak på mitt, där en en tova =)
HAHA, jag skulle gärna se mer bilder på Roxanne!
golf.ifokus.se

110# Hm…ja ja man kan ju ha olika uppfattnigar om saker och ting!! hm…får väl leta efter nån ännu värre bild?? jaja-. kan ju inte påstå att mitt hår var vackert där ialf. helt jäkla tort och risit!!

prova gliss :D
golf.ifokus.se

coh de funkar eller?? Fast just nu är mitt hår mkt bättre än det var. men de är ju de som är problemet när man har tunt och lockigt hår. då blir de trassel. Jag får ofta göra inpackningar.

ja, gliss funkar jättebra, iallafall det rosa, liquid sikl, det är jättelätt att kamma håret efter det, och ibland när det schampot är slut här hemma och jag tar något annat så kan jag typ inte kamma håret :S
golf.ifokus.se

Oki…hm kanske ska testa det då?? Men är inte det dyrt?? Har ju lagt ner massa pengar på skit som inte funkar. Sedan köper man samma sak på öb mkt billigare. Just nu har jag vo5 eller vad de heter. och det är asa bra. de heter nått med silky.

nae, det kostar väl bara 20 spänn på kvantum, men 40 kr på lindex :D jag testade el vital nåt med silk nutri gloss eller avd det hette, det var iallafall skitkasst, håret blev sådär äckligt fett av det på en gång så det kändes som om man behövde duscha igen :S
golf.ifokus.se

#114 & #113 annars så finns det skitbra från sebastian portion 9, dyrt men drygt och bäst! (på tal om gliss)

Vilket vackert bröllopskort.
Audiatur et altera pars
tack=) det var helt underbart bröllop med liten kyrka i trä o bara levande ljus som belysning. 40-50 personer max fick plats i kyrkan.

är det riktigt svart? :O
golf.ifokus.se

#120 åh vad ljuvligt! 

Velsan Kna jag få se mera bilder på dig?:D

#321 ufft va fint hååår

#139 & #140 kul att se er !
#134 jo men där var ju du kul att se dig oxå, har du långt eller kort hår nuförtiden?

#141 Jo det här var en kul idé. Får man lite annsikten till folk. Även om jag mest bara har konstiga bilder på mig och Jonas tillsammans! 
Jag tog bilden igår, så kort alltså…

Detta var en rolig gammal tråd =)
golf.ifokus.se
ja..det har ju kommit en hel del nya medlemmar sen dess…så nu hoppas vi på massa foton

hihi…vilken lyx vincent lever i! siden lakan å allt! Stitch står redan å rycker i byxbenet "mamma jag vill oxå ha sånna!"

haha. aah han är lite bortskämd
men det ska ju djur vara tycker jag 

Putt 
golf.ifokus.se
försöker se söt ut :p fest hos kompis förra helgen :P
Man har väl blivit lite rultigare sen senast, håret har återhämtat sig efter pagen och jag håller på att få långt hår igen :)
Bara börja träna så man återfår den forma formen :p Farligt att va sambo och utan hund :P Men gymkortet e införskaffat, nu är det bara att börja använda det också :P

#152 shit asså, måste bara säga va lik Martin är killen i Jack ass

haha lite kanske när han ser nerknarkad ut :P
Roligt att fålite ansikten till bilderna!
Denna har ni säker sett förr, men den är nog den enda då jag inte ryser av att se mig själv…
Paulina

#158 haha trodde verkligen du stog brevid "en kändis" hehe=P
#159/160 då vet jag ungefär hur du ser ut iaf hehe=D

#162 Han vart verkligen helt annorlunda
där är han inte ett dugg lik han i jack ass hehe

Jag på nyårsafton i Danmark.. Vill passa på att varna känsliga tittare samt att bilden inte heller är lämplig för nykterister!!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#167 Haha vilken skön bild, diggar den helt;)

#174 ja men det är absolute inge fel på raggare=) man är väl det sjäv=)
Ja okej, då hänger jag på
.
Jag byter frisyrer hela tiden, HAHA, så det kan vara svårt att hänga med
, men så som det är på bilden (syns lite halvtaskigt) har jag nu, funderar på att färga allt svart igen dock =).
Bilden är från typ… tidigt i december (-07), samma dag som jag hade piercat läppen, det blev snett och typ jättefel, hehe, men nu har jag tagit om och den är rak 
HAHA, jag bjuder på den här!
Röda ögon, allmänt konstig min, och en småmysko pose
Tagen igår faktiskt. Vi firade att mamma hade tagit sin sista spruta mot cancern, WOHO =D
Och ingen skvallrar till min syster att jag la in bilden ;), hihi, ja hon är 2 år äldre än mig, och som ni ser på bilden, något kortare, hahaha!

#183 Klart man ska visa upp sig om man är så snygg :D
golf.ifokus.se

#181-183 vilka tuffa bilder=D
Hihi, tack tack :) Jag är alternativmodell fast jag har tagit en timeout just för tillfället då jag har för mycket att göra med jobb och hem..

#186 va kul=D*avis*

#190 brevbomben är skickad! Bara så du vet!!!!
//Jossan och en viss emoflicka
Sajtvärd på Iller.ifokus

#191 Hehe.. Jag har många vackra bilder på er! ;)