Ollie och Zeke
Hehehe. Kul att du hade en text till oxå. =) har du några fler bilder på dina illrar. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Dom är så fina MimmieM, förstår att du är stolt. Skojigt att få se bilder på grabbarna igen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nu är klorna klippta. Zeke satt jätte snällt hela tiden. Oliver vart förbannad och sprayade allt vad han orkade. Dumdjur
Carpe Diem

*asg* Visst är de härliga våra små pälsar. hihi
Audiatur et altera pars

stanken är mindre angenäm.. :))
Carpe Diem

haha, där har du illerägandets baksida. *fniss*
Audiatur et altera pars

antar att du menar *sniff* hihi
Men jag måste berömma honom. Han har inte sprayat påjätte länge. Innan Zeke så gjorde han de när han ville ha uppmärksamhet..
Carpe Diem

haha, ja men det fungerar ju. De får ju garanterat uppmärksamhet när de börjar stinka. Inte för att jag förstår glädjen av att få uppmärksamhet i stil med: Gaahhh, vad du stinker.
Men det tycks duga med den uppmärksamheten också. De är inte så nogräknade våra små pillrar precis. ;-)
(*sniff* hihi, japp i sam band med illerns BAKsida. hihi)
Audiatur et altera pars

Haha.. De är faktiskt en sak som man inte kan försvara dem för.. hihi*
Oliver kom upp i sängen en lördagsmorgon. Slickade i ansiktet och tyckte att nu ska vi leka. Sedan kröp han under täcket och började naffsa i knäna. När inte heller de fick upp oss ställde han sug mellan mig och sambon och sprayade.
Ihh.. då blev det fart (haha ordvits) på oss må du tro.. Oliver var mycket nöjd med sig själv den morgonen :))
Carpe Diem

haha, okej ja då lyckades han ju med det han ville. Få er att kliva upp. Tråkiga husse och matte som ligger när han ville leka. ;-)
Audiatur et altera pars

Kanonfina bägge två!! Skulle vara roligt att träffa Zeke i verkligheten. Han ser verkligen ut att vara bamsestor!!