Melwin vill flytta...
Ja, som de flesta vet så bor de i lekstugan för tillfället (den är stor), och igår när Melwin ville gå ut så lovade jag att han skulle få gå ut idag istället, för jag orkade inte springa och leta efter honom när det var mörkt ute…
Så idag fick han springa lite ut och in som han ville, medans Epo och Denv höll sig inne (de hade fritt val, de hade kunnat gå ut de också om de hade velat)…
Iallafall så gick jag in för jag skulle fylla på vatten och matlådan, och då satt Melwin på trappan och väntade, för han vill flytta in i huset 
Så när jag var inne och pysslade med vatten och mat så sprang Melwin runt i huset under sängar och soffor… (han fick väl mersmak efter att han smitit in genom kattluckan)…
Iallafall, efter det så var han och jag ute på en promenad i skogen, och vi mötte jättemånga som tyckte han var söt :D
Och ibland så lägger sig Melw på sigen och ålar sig på marken…och en gång la han sig på rygg och gosade in sig 
golf.ifokus.se

guuud så söta bilder! så lite hon var ;) svårt att tro att de alla har varit så små!

förstår att han saknar inomhuslivet bland en massa människor… måste ju vara väldigt tomt nu..
Sajtvärd på Iller.ifokus

#8 Nja, nu har han ju 2 illerkompisar istället + att jag är ute med dem typ hela tiden :P (är arbetlös så har inte så mycket annat att göra om dagarna)
golf.ifokus.se
#9 men blir ju ändå inte samma sak som att ha rörelse runt sig hela tiden…
Sajtvärd på Iller.ifokus

Men han har ju roligare med två illerkompisar än med bara mig…
golf.ifokus.se

Va sött liten hon va=D

#12 Tack :P Synd de är små så kort tid…
golf.ifokus.se

#13 Ja det går alldeles för fort hehe

Kommer melwin och Denver överens nu förresten? Har inte hört hur det har gått efter kastreringen! :)

#15 Jupp, nu bor de tillsammans… de undviker varann lite smått, men de bråkar inte =)
golf.ifokus.se