Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 125 ggr
Ceciliaolucifer
0

Ot Snygg hane omplaceras MIN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Med stor sorg i hjärtat måste jag omplacera en snygg hane som jag har. Han går inte ihop med dem andra och försöker bokstavligen ÄTA upp dem mindre, han lyckades med det i morse :(

Robinsnel
0

näääää! Gråter

Faxlin
0

#0: Cilla han kan få komma till mamma Åsa. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Xannadu
0

kampfisken är otroligt vackra, men som sagt de ska leva ensamma.

Ceciliaolucifer
0

#3 Njae, har dem tillräckligt med utrymme så är det ingen fara, man kan ha en kamphane tillsammans med andra fiskar men inte vilka arter som helst.

När jag tände akvariumet imorse så hade han en neontetra i munnen, halva stack ut och den levde. Fick Lancelot att släppa en av det 7 dvärgarna men då hade han knäckt ryggraden på den :( så jag var tvungen att hjälpa den..Ledsen

Xannadu
0

jo men tycker om att kampa en del så då lär man ha rätt utrymme om man ska mer fisk.. men det är rätt snyggt att ha ett mindre akvarium med bara en kampfisk i

Ceciliaolucifer
0

#5 Alla fiskarna och akvariumet är omplaceringar. Dem skulle spolas ner om ingen tog dem. Kan tyvärr inte påverka utrymmet men jag tycker att akvariumet är på tok för litet för Lancelot och em 6 små dvärgarna :( Men Lancelot får ett nytt hem snart.

Faxlin
0

#6: Jag som har ett alldeles tomt akvarium här .-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Min kampifirre samsas alldeles utmärkt med 5 neontetror och 2 slammisar i ett "litet" väggakvarie på 15 liter…

KerstinL
0

Jag bor i tyresö och är akvarist.. ; ) Har en hel lokal med akvarier och 5 st hemma, så om du behöver hjälp så är det bara att skicka ett pm..

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool