Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 642 ggr
CaithSith
0

Bilder i utbildningssyfte..

Hejsan! Fick den här idén när jag läste en tråd.. Jag tycker det vore bra med en tråd där vi samlar bilder på alla hyss som våra illrar har gjort i utbildningssyfte.

Sådant som kan visa hur "söta" alla illrar är - tex utvälta krukor, sönderbajsade skolböcker, utrivna papperskorgar osv FlörtOskyldig

Och att man sedan kan låna bilder härifrån och använda tex på andra djurforum, och andra platser där det kan behövas..

Så om du har en passande bild som du tycker det är okej att andra lånar - lägg upp! :)

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

köket

LiindaLarsson
0

toan  men dom har hyssen är inte nå  stora

ang3lica
0

Ett av Busans alla hyss. Tips: Ha inte blomkrukor på skrivbordet!

Ceciliaolucifer
0

#0 I utbildningssyfte JA! precis, min idé som var tänkt att bli en blivande artikel. Men kör på!

LiindaLarsson
0

#4 tog du nån av mina bilder??

Ceciliaolucifer
0

#5 yes! bad om lov först gjorde jag :)

LiindaLarsson
0

#6 jo jag sa ju att du fick,, men frågade bara om du hadde tagit dom.. men då vet jaa :)

CaithSith
0

#4 Det var nog ditt inlägg jag läste också.. :p

Men en artikel låter ju mycket bättre, trådar sjunker såpass snabbt!

_troll_
0

putt?

Pandae
0

tja…såhär vackert kan man ju också vakna upp=P
(dte blev inget kaffe för sambon den morgonen hehe)

torchi
0

#10: Hehe, blomman ser lite ledsen ut. Ser jag i syne eller har du tre stycken bajslådor i rad vid elementet? Funkar det?

Pandae
0

#11 haha ja den ville inte leva mer efter det =( min stackars bananplanta

hmm jo de funkar fint:P! vars en till illrarna…fast nu har vi bara två:P (tog bort en iom att dom bara använde två):P

torchi
0

#12: Ok, jag var nyfiken eftersom de flesta måste ha lådor lite överallt (vi har fyra lådor på fem rum +hall) och då tänkte jag att du måste ha tusen lådor eftersom det var tre bara på ett ställe…alltså inte viktigt, jag bara var nyfiken! Ibland går mina två i taget på samma låda…det ser ganska roligt ut!

Pandae
0

#13 jag har två i köket, en i hallen och två i vardagsrummet och har aldrig något utanför:P så de känns väl rätt ok^,^
har 2 lådor i köket mest för att ibland är vi borta 8 timmar(jobb och skola) och då kan de bli en del…så då e de bra med för många lådor istället för för lite=D

torchi
0

#14 Ja, vi har nog för få. Därför sker det olyckor i de rummen vi inte har lådor i…men vi vägrar än så länge ha någon i badrummet (vill inte ha kattsand där det blir blött) och sovrummet (vill inte sova bredvid bajs). Så vi får väl skylla oss själva! Ska sluta störa denna bildsökartråd nu…Generad

Sara
0

Jag har 2 på rad i hallen där de flesta lyckor och olyckor sker.

Sara

Aviendha
0

#4 har du börjat författa artickeln än eller ligger det på planeringsstatus?

Skulle mer än gärna läsa den isf, menar, det kan vara en bra motvikt till "huur sööta som hellst" de är när man går med dom på stan..

Inte för att avskräcka intresserade, men det är bättre att de har hela bilden klar för sig så de stackarna inte blir omplacerade för sin "kreativitet", vilket tyvärr händer..

elinn
0

Här kommer mitt bidrag =)

Norrskenets
0

#18 hehe låtsas hon som att det är du som ligger bakom det?;) tösen säger: men matte vad har du gjort?

KerstinL
0

Crystal i full färd med att döda mattes blomma!!!

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Qviq
0

Klockan 04:42…. Tvättmedel…

"Chaos is a friend of mine."

Satmaran
0

Ha ha!!!

Fy vad jag känner igen alla bilder!!!!

För 16 år sedan såg mitt hem ständigt ut sådär, men tack o lov är det ett minne blott. Visst blir det en del bus här också, men jag är som en ständig förälder till 1-årsbarn…. På min vakt!!

Allt i hemmet är noga uträknat att ingen ska kunna nå krukor,ex. eller fönster, de få som är tillåtet att öppna..Suck…

Ida är en väluppfostrad tjej som sniffar vid kanten på glasen, men Maya måste välta dem för att se om innehållet blir annorlunda när de välts ut..!?  Därför lämnas aldrig glas på bordet. Här gör man som på krogen…. Ta glaset med dig när du inte har uppsikt över det. Visserligen bra att ha som regel men det känns lite onödigt hemma.

Allt jag kan säga är att man anpassar sig till slut. hi hi

Anneliearvidsson
0

Här kommer mer bilder

Anneliearvidsson
0

nyfiken puni..