Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 553 ggr
Shelby
0

Rest in peace ronja ;(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det är sant. Ronja gick bort den 8 juni, under ouppklarade omständigheter.

Söjer dig så, min älskling! för alltid i mitt hjärta, jag älskar dig mer än någon annan och mer än jag älskar mig sj…. Saknar dig min lilla gulli-iller! ingen kan någonsin ta din plats.

Sov gott och jag hoppas att du väntar på mig i himlen. Gråter

AmmiG
0

Vad hemskt. Hoppas du kan få veta vad som hänt. Lider med dig, för det verkar vara något som hänt plötsligt.

Kram ammi

tessa
0

vad hemskt! beklagar verkligen sorgen… stackars liten, hon var väl rätt ung också? tröstekramar till dig!

sarae
0
Faxlin
0

Ohh, nej! Stackars dig. Jag lider med dig. Finns inte ord att beskriva vad jag skulle vilja säga. Kan inte säga något som tröstar heller.
Behöver du prata så finns jag här.
Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sofie
0

Stackars dig. Beklagar sorgen. Kram Sofie

Madde
0

beklagar sorgen. Tycker verkligen synd om dig. Gråter

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Är så ledsen för din skull. Aldrig roligt när någon man älskar försvinner.

Tänker på dig!

DG
0

Beklagar sorgen :(

[HannahoHenrik]
0

Gud va hemskt beklagar sorgen

TottsiGirl
0

Ne fy vad hemskt lider mer dig! Vad hemskt att hon bara försvann så fort!! Hoppas att du kan få reda på vad det berodde på!! Tänker massa på dig!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så tråkigt, hade själv en Ronja som gick bort tragiskt för snart 3 år sedan. Hennes död var också mystisk till att börja med, men det var tills vi hittade en ca 1 kg tung kristallvas på golvet i mitt sovrum. Där låg även en ljusstake som vägde ca 200gr, men tänk er vikten av dessa när dom faller från en höjd av ca 180 cm. När olyckan inträffade hade jag en vildillermix vid namn Aslan, som nästan kunde ta sig upp på lodräta väggar. Han hade klättrat upp på min bokhylla, och där vält ned vasen, ljusstaken + ett atal böcker. Ronja stackarn hade råkat stå rakt under när dess saker föll i golvet, och troligen så hade hon fått ljusstaken på sig över ryggen. Och då jag inte var hemma vid tillfället ( var ute och handlade inför mitt 50-års kalas), så vet vi inte när detta hände. Följden var iallafall helt klar. Ryggmärgen svullnade upp på henne, och detta ledde till att hon dog ca 15 min efter det att vi hade kommit hem.

Malena
0

Beklagar sorgen!! Jag tänker på dig!!

Shelby
0

sitter och tittar på bilder och gråter, har precis packat ner alla sakerna… filtarna får vara kvar så att jag har nåt att lukta på.

Vet att jag plågar mig själv, men vet inget annat sätt än att glömma långsamt i jobb….  Saknar min bebis såååå

Faxlin
0

Det är viktigt att sörja. Låt tårarna komma hon är älskad och saknad av dig och det måste du få visa.

Skickar lite tröste kramar till dig gumman.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars