OT: Finbilder på er

Riktigt fina foton.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh vilka vackra foton! Och vilken ljuvlig brudklänning du har på dig!
Har inga fin kort på datorn.. brukar inte fastna på kort, men ett halv uppklätt kort har jag på mig å min bror på hans student… (tänk att det var 40 grader varmt så klädseln är anpassad därefter)

inte det finaste men jag tror att det är den enda gången jag hört från min mormor att jag ser okey ut..annars brukar det heta - du ser ut som en hora på droger emelie, hur kan du med??
haha..men men, det är taget när min sster skulle gifta sig, jag var brudtärna och min malin sminkade mig och fick godkänt av både mamma mormor o syrran..
#8 men em.varför så suuuuur? hihihihi jäte fint kort

Riktigt fina bilder på er som ni lägger ut.
Audiatur et altera pars

Fint var det i alla fall :-)
Audiatur et altera pars

Jätte fina bilder
Jättevackra bilder! Gillar dina skor madde ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#14: Kallar de för Bling, Bling skor. =))
Jag stendiggar dem. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#9 haha jaa sara, vad tror du? Emelie i långklänning, fin högskor och en galen mormor vid sidan av kameran
Väldigt ovant och se dig i klänning Domiino. =) såg jättefint ut, ja förutom att du såg sur ut. hahaha

Ni är jättefina på korten. =)
Är det någon mer som har något kort och dela med sig av. =)

men domiino du har ju ett på dig i malin när nu sluta nian ju den är ju oxå bra visa den vet ja

#21 har inte dem på datorn, de är tagna med en vanlig kamera =)

#1 måste bara säga att du var jätte fin och att jag tyckte att tatueringen var fin på bilden! brukar tycka tvrt om men där var det faktiskt fint=)
alla andra var ox´å jätte fina såklart:D

Åh vad fina ni är:)!!!!!
Pst…lite reklam för www.glamour.ifokus.se

Vilken mysig klänning du hade på din bal.
Audiatur et altera pars
#39 o #40 samma thessan på bilderna? I doubt it…

# 35
oh herre jävlar, robin, du är ju skitsnygg! ;)
(nej esko, jag stöter inte på din pojkvän, har en egen.)

#45 jag har sagt det med :P (ja, elin, jag stötte på honom) nee, skojjar bara, jag har nästan förhoppningsvis en egen pojkvän jag med… =)
golf.ifokus.se

det är det här med rakade skallar, mörka ögon och body art tror jag… det har min snubbe med.
fan vad lättläst man är. *generad*
*tackar o bugar….* ni e 'nte så dumma ni heller…
#45 hahaha, så himla gulligt!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

# 50 of course, det är under min värdighet att stöta på någon redan upptagen. men tycker man att någon ser bra ut tycker jag man ska säga det, en komplimang kan alltid förgylla någons dag. synd bara att somliga (nej inte du, jag pratar generellt nu, typ irl) tar det som en invit.

#50 Men, dela med dig lite ;) :P
golf.ifokus.se

Jag håller med om att Robin va en pudding :P men å andra sidan har han ju en riktig pingla med, hihi.

# 53, japp, hon har gröna ögon såg jag *avis* (elin var det va?) fan, somliga ska då ha allt… ;)
mmmm, min babe ä'nte dum.. :D jo gröna ögon..

eftersom många andra har varit modiga nog att lägga in bilder, får väl jag också göra ett försök :)
finns inte många bilder på mig alls då jag skyr kameran som pesten (finns en anledning till varför jag hellre står bakom :) )
inget superbra direkt, och man ser direkt att jag inte tycker om att vara med på bild :)
tilllfället är när jag skulle på dop till mitt fadderbarn
haha, miss fotogenic! :D finemang ju!

haha. tackar :)
ni får väl passa på att njuta då eftersom det förmodligen är den enda bilden jag någonsin kommer lägga upp på mig själv :)
#59 oj vilken vacker klänning!
#56 "jippie jag ska på dop"… haha, du ser verkligen road ut!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#60 tack så mycket

"61, då skall du se mig när jag är arg ;)
nejdå, jag bara avskyr att stå framför kameran :) vilket avspeglas på alla kort där jag är med i princip :)

Himla kul att se så många som lägger ut bilder!
Kanon fina e ni allihopa!
#64 trippelt upp med lille illern!
Sajtvärd på Iller.ifokus

usch jag har ju inga fina bilder på mig själv 
men alla ni är jätte fina på era bilder 

nu, 9 månader senare tkr jag det är dags att den här tråden puttas upp ;) *putt*
btw, allihop var väldigt fina här =)

#74 Jag vet :p

#76 Tjusigt värre tjejen! Väntar med spänning på att få se resten av bilderna! (Och på festen med för den delen ;) )

Härlit att tråden kommit upp igen…
grymt fina bilder på er alla
ja sbolut. jätte fina bilder på alla :D

#76 wow, var det så ni såg ut! Oj , vad vackra!

Fast det verkar sina på bilder ju. :] här är jag och björn på vår bal i min hemmagjorda klänning. fast jag har ju såklart inte bilden själv så det får bli en länk istället. :/
http://Maulin.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTUzMDM4ODQwJnQ9MTE3OTg3MTIwMSZjdXJyaW1nPTM=

#83 har du gjort den själv? va duktig du e
*avis*

Oh, snygga färger du har på kläderna

#85, ja min drömatt att designa då kan man ju inte gå i en hyrd klänning, eller hur. :]
jag är väldigt stolt överden. har lagt ner ett stort antal timmar på den. både tovat och sytt för hand.. men den blev väldigt fin. :]

#88 hehe nä då gjorde du helt rätt=) ja det tycker ja att du ska va, den blev väldigt snygg

Grymt snygg stil bruden!

Vad fina ni är allihop =)

Jag instämmer väldigt fiiina :)
Är det så att alla har studentBAL??
Är det bara förorts-Stockholmare som har en vanlig fest i en nattklubb??
Ne va tråkiig jag känner mig som inte ska ha studentbal :(
Jag som älskade min bal i 9:an hihihihihi