Bilder på Bab´s å Snuff snuff =)

Har det vita gått bort på tassarna på Snuffen?? Eller är det bara kameravinklen som det ser så ut i. Söta är dom iallafall båda 2.

#6 nejdå ;) dom är kvar, fast på den högra har det vuxit lite bruna fjun på :P

såå sööta är dom båda två . =D <33

jaa verkligen :) mina sötisar :D
Så jätte fina foto, hoppas att det inte gör något att jag "lånar" av dig till deras album vad det lider på min hemsida. Håller på med den för fullt, hoppas att få upp den inom den närmsta månaden. Vill inte lägga upp den just nu även om det skulle gå, men jag tycker att lägga upp en knappt halvklar sida är onödigt.

ferretgirl: jag har ju sagt att det går bra ;) det är ju dessutom bättre att du tar bilderna härifrån dom som du vill ha ist för att jag skickar alla till dig ^^
vad fina dom är!

Tack (AA)

#52Va söta dom är=) Jag har en liknande transportbur ihopvikt, men vågar inte använda den. Tror du att dom kan ta sig ut från den? eftersom det är "plastgaller"av nått slag.

#53 dom får kämpa lite med att ha sönder den ;) men jag skulle inte låta den stå framme hela tiden, jag har bara min när vi åker ngnstans :) dom fick bara lukta på den när bildena togs :P

#54 okej då vet ja=) då kanske man vågar ta fram sin nästa gång man ska iväg nånstanns=)

#55 hehe, ja ;) det är bra :P
Tack så jätte mycket, tar så många jag kan och får.

varsågod

*puttar upp tråden åt en person :)*
Gud. vad söta dom är. jag vill också ha en iller när jag ser på dom

Bobsan har du fått sålt dina små älsklingar nu??