Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 521 ggr
ferretgirl
0

Valpar våren 08!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är en pastelltjej på snart 2 år som söker dig hane, gärna brun eller pastell, även om färgen i sog inte spelar så stor roll. Viktigare är att du har gener som ger långlivade och friska illrar, vad jag själv vet så är släkten på båda mina föräldras sida långlivade och friska, min egen mamma och moster är nu snart 4½ år men min morfar och mormor som båda lever än är snart 7 år gammla.

Tycker du att jag låter intressant, så kontakta min mamma för vidare snack, så får vi se om det blir vi 2 i vår.

Xena/Skorpan.

En trött jag med en av mina söner, liknar Sir Lancelote

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett på mig och min vackra nobla profil, är jag inte söt så säg.

NoraDede
0

du vill väl att man ska kunna visa sjukdomshistoria på papper va?

UlrikaG
0

åh vad sugen jag blir på valp igen!!

men fredrik säger nu nej :(

men jag vet varifrån nästa kommer iaf ;) när det är dags vill säga :)

Ceciliaolucifer
0

#2 Ta det via pm eller starta en ny tråd. Det här är en annons :)

/CeciliaoLucifer Sajtvärd

NoraDede
0

#4 öhh den är ju bara under rubriken avel. och jag jag skrev baar den frågan för att hon kanske ska tillägga det eller liknande =(((

Ceciliaolucifer
0

#5 Diskussioner ang val av avelsmaterial och stamtavlor etc har diskuterats tillräckligt i annonstrådar. Förstår din välmening men vi får försöka hålla dessa annonser som bara annonser!

NoraDede
0

#6 ok då vet jag

cannaydia
0

Ferretgirl har du hittat någon matchande hane till din hona?

ferretgirl
0

Har en brun och en pastelltomte på G, men det lutar mest åt den bruna hanen nu. Har dock inte bestämt mig 100 än, kan ju tänkas att det dyker upp fler och det är ingen panik än då hon inte är i löp än. Men som sagt så lutar det mest åt den bruna hanen.