Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 240 ggr
ferretgirl
0

En av mina valpar från åretskull

Här kommer några foto på Zeico, en av dom 3 valparna som Tiffanie fick i mars i år. Hans syster är min egen lilla Agnez, som hon lik sin bror är pastell, men som till skillnad från honom har en mask, och helst saknar vita tecken. Zeico har en liten haklapp, en påminnelse om hans tomte påbrå. På fotona ser ni också Zacco som är albino, han är världens coolaste iller för att vara valp. Tror inte att jag har varit med om en sådan lugn illervalp som han är. Vist, han kan busa han som sina syskon, och med sina syskon. Men så snart man tog i honom, så blev han helt lugn och stilla, och aldrig han bet i fingrar eller i ansiktet. Händerna levde lite farligt med Agnez och Zeico, men till sist så fick jag även dom att sluta bita i händerna och fingrar. Nu vid 12 veckors ålder, så har dom alla 3 börjat visa att dom är på väg in i tonåren, även den lugne Zacco har nu börjat försöka att ta ton mot sin nya mamma och pappa. Och dom vet precis hur man ska göra, och dom vet att han så småningom växer ifrån detta stadium. Njut av fotona

GizmoGirlie
0

var e bilderna?

ferretgirl
0

Får av någon anledning inte upp fotona, men jag ska föröka igen.

ferretgirl
0

Får kolla om det är nått fel på fotona, så jag får återkomma med dessa. Försökte just lägga in dom i mitt album, men inte hellre där fungerar det att lägga in dom.

GizmoGirlie
0

:( väntar spänt

ferretgirl
0

Funkar fortfarande inte, vet inte vad som är fel. Ska se om jag får upp dom på Zoonen, funkar det där, då ser jag ingen anledning till varför det inte skulle fungera här. Så jag testar Zoonen nu.

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Testar att lägga in en bild här får vi se om det fungerar för mig. Detta är en bild på ungarna i poolen hemma så det har inget med ferretgirls valpar att göra. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Funkade för mig i alla fall. Hmm, undrar varför det inte funkar för dig.
Får se vad du säger om zoonen om det fungerade där.

Audiatur et altera pars

-eM-
0

ÅÅÅh, har ni en såndärn pool. Vill också ha!! Skrattande

Faxlin
0

hehe, ja den är mysig -eM-. I den här värmen kan jag säga att barnen i pricip har bott i den. ;-)

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Försöker med detta fotot isället

ferretgirl
0

Detta funkade, så jag vet inte varför dom andra inte ville. Så här kommer foto på valparna när dom är ca 4½-5 veckor eller så

ferretgirl
0

Mera foto

ferretgirl
0

Ännu mera foto

ferretgirl
0

Mera foto

ferretgirl
0

Mera foto, här har dom hunnit bli ca 8 -8½ vecka. Fotot är på Agnez närmast kameran och hennes bror Zeico

ferretgirl
0

Mera foto

ferretgirl
0

Denna valpen (Zacco) var lite av mammas älskling. Men det är för att jag bara älskar albinos, har själv 2 här hemma, Lina som ska bli 5 år om ett par månader och Nanooq som är dryga 1 år. Dom är bra för härliga, och har ett lynne som är helt perfekt (iallafall enligt mig) På fotot är valparna ca 8-8½ vecka, men kolla in hans tassar, tror att han kan bli som sin pappa, stor. Han värger ca 3 kg, iallafall under vintern när han inte jagar fruntimmer.

GizmoGirlie
0

Ja det var mig några söta ena.. :D värt att vänta på de bilderna

Faxlin
0

Ohh, vilka sötnosar du har där. Håller med om att dessa kort var väl värda att vänta på. ;-)

Audiatur et altera pars

monicany
0

Underbara pälsgäddor du har är riktigt avis vill ha!!!!!!!

Faxlin
0

Ohh, Monica skoj att se dig igen.

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Här kommer ett som blev jätte bra på moster Tilly. Kan inte låta bli att sätt upp detta också

Faxlin
0

Vilken tuppkam hon hade. ;-) Söt tös.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Supersöta och fina kort. Det är ju så kul och se på valpbilder. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

Hon har nästan alltid denna lilla topp på huvudet, det är lite av hennes charm. Man kan just se den på detta fotot. Och hon är inte mammas tös för inget den lilla skatan.