Bilder på pluttisarna
Gud så söta! Lucy e ju helt ljuvlig!
#4 Visst är hon? Hon är så pytte-pytteliten men ändå är hon så fet att hon väger mer än Frenja :) Jag kan inte rensa öronen på Lucy för alla tops är för stora! Så små öron har hon. Och hon kan knappt ta en hel bandit i den lilla munnen :)
Hon är underbar också för hon poppar så mycket. Och så är hon jätteduktig på att gå promenad. Älskar snön gör hon också, och vill bara gräva tunnlar hela tiden när vi är ute.

ja riktigt söta var dom :)

va söta=)

Superfina töser Linn! :)

Vilka sötnosar du har där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nu blir Björn ledsen för att ingen säger att han är söt :)

Björn är jättesöt :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Björn också hehe

#10: Men jag skrev ju att du hade sötnosar. Självklart räknas han dit :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åååå va söt hon var lill-Lucy! Hur går det numer då, börjar hon sköta sig? :)
Jo, det går mycket bättre med tjejerna nu. Maktkampen är i full gång och det växlar hela tiden vem som är kaxigast och ger sig på den andra. Men det är inte alls lika våldsamt som i början när det var bara Frenja som var på Lucy och Lucy skrek av rädlsa och smärta. De är också duktiga på att igorera varandra nu. Så pass att de kan sova i var sin transportbur som står bredvid varann.
Mirkalet skedde över jul då Frenja fick vara hos några vänner som har kompis-illrar till Frenja. Då tror jag att Frenja fick socialträna och hon fick nog lite åthutningar av deras stora hane så att hon inte blev så kaxig. Lucy fick förlja med oss till svärföräldrarna för lite bonding-time med oss. Detta gjorde under! Lucy kom över sin rädsla för oss. Innan var hon jätterädd för Frenja, oss och alla ljud i lägenhetn och ville bara gömma sig. Men när hon blev tryggare med oss växte hennes självförtroende, och när vi fick hem tjejerna var det inte ett bråk på tre dagar.

#15> Kul att höra. Jo det där med att resa bort funkar oftast… :)