OT- Min Lägenhet!

Hehe, märks att du är norrlänning, det absoluta måstet finnspå plats - kökssoffan ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

gud vad mysigt ni bor=)

#9 hahah,, jaja mensan soffan är på sin plats =) #16 tack så mycket..
Det var ju haär jag skulle ha min iller träff men det var många somvar intresserade men det var ju så att jag bodde så högt upp :( tråkigt nog

Skojigt att få se hur ni bor.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vilken fantastisk fin lägemhet du har, stort och fint kök. Avis ;) inte många lådor stacy behöver heller?:)

IN Med #4 till Övernaturligt.ifokus! Wow, jag ser då en massa orber (kan inbilla mig)

#21 vad fasen är Orber??

#22 - jag tvingar in dig, haha :D
andligt .. typ, de finns andar där har ja för mig:P Sånna prickar du har på bilden! coolt ju! :D IN :D?
Va mysigt! kul att se hur du bor!
älskar att se hur andra bor! :P
mysigt!
Sajtvärd på Iller.ifokus

jag är medial om du nu vill veta… så jag känner om vi har andar hära.. jag har starka medialer i min släkt.. vissa ser dom … men jag var säker på att du menade nått sånt…. men jag bukar känna närvaron när jag är ensamn :) förr när jag bodde hemma .. kände jag alltid att det var nån som förföljde mig ner i källeren ner i tvättstugan… mamma sa att det inte va nått, fast hon visste.. på kvällen när jag satt framför datan. hör jag nån som håller på i köket.. med porslinet.. ska man komma in i köket måste man gå förbi datan men inget gick förbi.-.,. hundarna började morra och hoppa mot luften… jag vart rädd och sprang upp på mitt rum och grät, ringde min kille och pratade med han för att inte känna mig ensam,,, jag sov inte på hela natten på morgonen pratde jag med mamma och hon brerättade att det fans andar.. (vi bor i en gammal gammal präst gård.) hon sa: jag vill inte berätta nått åt dej för jag ville inte oroa dej i onödan.. men min mamma vet att jag känner av dom döda.. samma sak när min bror hadde dött.. jag satt i mitt rum och målad, var 10 år då.. då var det nån som tog mig på axen,, och jag vet att det var min bror…

#26 - mm jag är med det… vad kul , fint det med din bror! :) men , jag tror nog att det borde vara nå sånt, om ni har andar liksom ;)?

Ni får gärna lägga upp bilder på eran lägenhet / hus eller om ni bor hemma med föräldrarna erat rum

#27 hur vet du att du är medial??

#20 Stacy är ju rumsren till 99½% så jag har
1 i köket
1 i vadragsrumet
1 i hallen
och idag satte min kille 1 i sovrumet för säkerhetensskull..
men det roliga är ju att stacy bara skiiter i vardagsrumet och i köket där hon har maten hon sover i vardagsrumet oxå

#26 Nu kanske tråden spårar ur lite.. Men jag vill bara säga att en hand har lagts på min axel några gånger mellan högstadiet och gymnasiet. Något som har dragit mig i väskan när jag om mornarna bara gick rätt ut i gatan, utan att ta hänsyn till bussarna. Som inte tänkte stanna. Kommeir nte ihåg första gångne. men jag kommer ihåg sista. då jag insåg vem det var. Min morfar.. som dog den 9 april 5 år innan jag föddes. Jag är född 9 april 1987. och min mamma är säker på att hennes pappa har något med det att göra.
hehe du har en exakt likadan möbel som jag hade mitt akvarium på :D
hehe de där orberna ser mer ut som "lens flare" eller skit på linsen :)

jo jag vet :)
Ni får gärna lägga upp bilder på eran lägenhet / hus eller om ni bor hemma med föräldrarna erat rum

#35 JossanH har startat upp en ny tråd ;)