Härliga ludde
Det här med brunst e ju ett underbart kapitel…parningslekar med allt å alla, poppande tills örona trillar av, den underbara aromen som sprider sig likte en giftgrön dimma i hela lägenheten…men något jag hittils sluppit är revirmarkerandet!
Ludde är alltså såpass brunstig att han fäller utsnoppen och försöker sätta på de andra, han vet precis vad han sysslar med och skulle han få träffa en brunstig hona skulle det inte förvåna mig om det dök upp valpisar efter en tid. men vad han hittils inte gör är revir märker. Eller jo, visst revirmärker han, men enbart i lådan ;) i tid å otid ser jag honom skutta iväg till en låda för att pinka in sitt revir, sen e det full fart på honom igen.
Troligtvis lär ju det här försvinna tyvärr,,men just nu e jag glad så länge det varar!
någon annan som har en brunstig hane som e 100 på lådan ;)
(DET trodde ni väl aldrig ni skulle höra mig säga)
Vad mutar du honom med för att få honom att bara revirmarkera i lådan? 
Måste nog ta ett snack med killen, han har HELT KLART missuppfattat de där grovt(!) ;)
Paulina

Kans äga tt Brosan här är lika dan. Han springer på 3 lådor på 10 sekunde roch skvätter, och om lådan står fel så flyttar han dne ochs ätter sig och kissar på den ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
jag har faktikst inte gjort nånting alls! det kanske var det som var knepet ;) Ludde har varit 100% på lådan hela tiden hos mig. Däremot så tar han tillfälllet i akt när han är hos rikki och skiter ner hela golvet, men det e ju inte mitt problem heheheh :P

Det kommer komma tillbaka.. På något vis, en vacker dag, så är friden slut på ett eller annat sätt. Detta händer inte i Saras hem obemärkt.