Robo-mop och fjärrstyrd helikopter
Ville bara berätta hur glad Stiffler blev över de julklappar jag fick i jul. Fick en robo-mop, dvs en kula som rullar runt på golvet och släpar med en statisk duk som samlar upp typ illerhår och damm. När den stöter mot något så vänder den i annan riktning. Stiffler älskar den, springer efter och ställer sig på duk-ställningen så att den stannar, sen biter han tag i den och plockar av den från bollen. Sen fortsätter bollet att själv rulla runt i huset… *asg*
http://www.robomop.se/robomop/
Så här ser den ut… funkar rätt bra på damm och illerhår om man har många öppna ytor. :)
Leksak nr 2 som jag fick i julklapp var en fjärrstyrd liten helikopter som surrar rätt högt och som man kan köra inomhus. den är typ 15 cm stor… När man försöker starta den vaknar Stiffler och kommer som en pil, jaktinstinkten slår in och han anfaller den stackars ömtåliga helikoptern om man inte hinner lyfta eller om man störtat… han förstörde den en gång så att jag vart tvungen att mecka till den innan den funkade…
Så… jag får inte ha mina leksaker ifred, men är rätt road av att titta på Stiffler och hur lycklig han blir av dessa leksaker… hahaha…

haha, ja vad gör man inte för att roa sina bebisar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha vad roligt kan se framför mig hur han jagar denna flygande helikopter=)

Vi fick också en sådan helikopter =)
golf.ifokus.se

haha det skulle du ha filmat;)