Vad kostar en binjureoperation???
Vad kostar en binjureoperation ungefär? utan försäkring?? Jag försäkrade min iller i april månad, jag tog halvårsbetalning och har ej fått någon ny inbetalningskort! vad ska jag göra?? brukar inte agria skicka ut inbetalningskort när det är dags att betala in eller måste man ta kontakt med dem själv??? faaan.. är helt jävla nervös..!!
#0 AGRIA brukar skicka ut avisering ca. 1-1½ månad innan försäkringen ska betalas. Det bästa du kan göra, är att ringa dom - 020 88 88 88 - och fråga, varför du inte fått något inbetalningskort. Kan det ha blivit något missförstånd, så att du kanske betalt helår?
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med vad en Op. skulle gå på.
Ammi
Trazans binjureoperation kostade drygt 11000:- inkl 2 nätter på intensivavdelningen på Blåstjärnan i Göteborg.
Vet att det finns de som kommit undan billigare oxå.
Sara

#0: Som sagt var, Agtria brukar skicka ut nya inbetalningskort. Men kolla så du inte har betalt in helår i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Agria skickar ut, precis som de andra säger, inbetalningskort en tid innan det ska betalas. Betalar man inte påminner de minst 2 ggr innan de meddelar att försäkringen upphört. Så gjorde de iaf till mig när min illr Alba dog och jag inte kom ihåg att ringa dem för att säga upp försäkringen.
Men det är nog säkrast att ringa dem… nu på direkten! :)
#2 nu blir jag förvirrad. Försaäkringen täcker väl bara upp till 10 000 kr, hur gör man då om operationen går över det? måste man betala själv då. Är vilsen i försäkringfrågor. Känns bra att man har dem försäkrade, men jag fattar ingening=/

Vi fick inget betalningsavi när det var dags att förnya försäkringen, och när jag upptäckte det och ringde dit hade de avskrivit försäkringen. De hävdade att de skickat ut ett betalningsavi, men det har då vi aldrig fått.. ingen påminnelse hade skickats ut, och försäkringen avskrevs direkt.. Därför blev aiia oförsäkrad i sammanlagt 2 månader, och vi fick nya karensdagar. Skitdåligt! Så ring direkt och fråga dem, om du inte fått betalningsavin.

#6> Sjukt dåligt… Kanske beror det på vilket kontor man tillhör hur duktiga de är? Om det inte sköts från samma???

#7: Tror det sköts från samma kontor faktiskt.. Jo, man kände sig rätt hjälplös..vad gör man om det händer nåt? Så dåligt.. Det enda de sa var:"Det måste ha krånglat i postgången, det händer rätt ofta faktiskt" Jahapp.. vad ska man göra..? Men nu är försäkringen igång igen iaf, tack och lov.
# 5 När Agria betalat ut 10 000:- så får man betala resten själv. Jag hade redan utnyttjat Trazans försäkring så jag fick betala drygt 6000:- när försäkringen toppades.
Sara