OT Här sitter jag...
Här sitter jag hemma.. Med sambon och "firar" inte driekt nyår.. Skulle ha åkt till en kompis i kalmar, 4 timmars bussfärd men jag kände igår att jag inte kunde för at jag mår så dåigt på kvällarna (dumma bäbisen i magen). Så nu sitter jag här.. Vid min dator som vanligt.. Ska laga lite potatisgratäng när sambon har diskat, men vi har ingenting att äta till och affären är stängd… *suck*
Någon annan här inne som direkt firar det nya året?
Gott nytt år på er ialla fall alla!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag och sambon sitter också vid datorerna som vanligt. Skulle festa men den blev inställd och enda alternativet var puben men det va vi inte så sugna på. Så här sitter man. :/

#1 nej vad tråkigt… Ni får hitta på något hemma! laga någt gott att äta?
Vi åt köttbullar, potatis och brunsås. :P
Men vi ska ändå ha lite myskväll. Titta på film, äta lite chips och gosa med illrarna.
Det är nog ändå bra att vi är hemma då vi inte vet hur illrarna reagerar på smällarna. :/

Här hemma har vi nu fullt hus. Vi ska käka lite gott bara sedan blir det en hel del sällskapsspel.
Men inte så man direkt festar loss. Någon drink kanske senare ikväll, men det beror på hur hästarna klarar nyårssmällarna.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3Okej. Mat är bra :) Det smällde lite här tidigare idag och illrarna rörde inte ryggen åt det. Vi får se hur det går för våra…
#4 Okej. det låter trevligt :) Hoppas att djuren klarar sig bra!

#5: Det brukar gå bra. Men jag tar aldrig något för givet.
Audiatur et altera pars
#4 Låter mysigt. Hoppas hästarna klarar det bra!
#5 Ja det har smällt lite här också men dem har inte blivit rädda. Nån gång har dem stannat upp och liksom undrat "Vad var det där?" men inte mer än så.
Gott nytt år på er alla!
Själv så är man bombförkyld och tvunget får stanna hemma… medans fästmannen åkt ut till vännerna på middag å fest…. Det är typ fullt hus hemma hos dom vi var bjudna till…. *suck* och här sitter man nu, snorig, febrig, huvudvärk m.m… 
#8 Åh stackars dig :( Vad tråkigt. Hoppas du får en bra kväll ändå! Gott nytt år!
#9 Tack och gott nytt år på dig också! Det blir väll tofflor, pjamas och fira med glass och nån drink senare vid tolvslaget.. om jag inte somnat innan dess…
#10 Tack så mycket! Du får hålla dig vaken. Man kan inte missa raketerna ju! ;)
här hemma åt vi oxå potatisgratäng med kassler tillsammans med de närmaste vännerna….:) sen kom svörmor å svärfat hit å festa lite å nu sitter vi "ungdomsgänget" själva =) Jätte mysigt…. Å alla e lika förtjusta i illrarna som vi 
#12 Låter kul! :)
#0 Jag har PM:at dig.
jag fick inte ledigt alls som jag ansökte om. Så jag har jobbat hela dagen och ska jobba i morgon med. Så det är jag helt ensam med hunden och de andra djuren i kväll framför datorn med lite serie och glass. ingen ville komma hit heller. alla hade nått att göra.
suck.. inte direkt min plan att ha en data skärm som visar en manga serie och sitta på iFokus och hoppas att man kan hitta någon tråd man inte skrivit i som är kul..bläe..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Har inte heller firat nått speciellt..
Kände inte för att festa i Gbg så jag åkte till föräldrarna på nyårsmiddag och nu ska jag snart natta mig och illrarna.
Sara
jag har precis släppt ut galningarna från toaletten.. röjer runt som satan..så kul att latmasken hittat en leksak som passar. oval hård plast mus med en pingla i sig. rulla rinte rakt så det är kul att se på
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

själv festar jag utanför jönköping, hoppas ni fick en bra kväll iaf!

Ja själv har jag inte ens somnat. Har suttit och skickat sponsringsmail hela natten :-)
Snacka om att man nog är liiite illerstörd :-)
Audiatur et altera pars