Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 282 ggr
Theres
0

Får jag bo hos dig?

Pappa sa: jävla ungjävel, försvinn härifrån, jag vill aldrig mer se dig…
Vet inte riktigt var jag ska ta vägen med 3 råttor och 3 illrar?

golf.ifokus.se

paronskrutten
0

Åh, fy! Du skulle absolut få bo hos mig om det skulle fungera, har nämligen 6 marsvin och marsvin och illrar är väl inte den bästa kombinaionen..

Dessutom bor jag hos min mamma och är inte myndig. Hoppas du hittar någonstans att bo!

Helena

Faxlin
0

Men gumman då. Ja hit kan du komma. Men det är ruskigt långt bort för dig. Men ja jag finns här i alla fall.

Kramar i massor

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

Han kan väl inte ha menat allvar? Nej usch! Så får man ju inte göra :( *kramar*

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

AlbaStiffler
0

Ge farsan lite tid… vill minnas att jag hade liknade bråk med mina päron när jag bodde hemma… men att de glömt bort dem inom nån dag.

Men visst, kanske är det dax att hoppa ur boet, du är ju trots allt vuxen! :) Lycka till med sökandet… kolla 2a-handsannonser i tidningen och på nätet…

Hatasallad
0

#0 Ska vi flytta ihop? Min pappa säger att han hatar mig och han kommer aldrig att sakna mig när jag dör

_troll_
0

#0 Vet precis hur du känner dig, sånna saker får jag höra 3-4ggr i månaden, därför stack jag och sover knappt aldrig hemma längre.
Hoppas du hittar någonstans att gå till, tycker synd om dig!

zickan
0

har tyvärr aldrig grälat med mina föräldrar så jag har inte en aning om hur det är elle rhur man löser det. vi brukar försöka bråka men skrattar bara bort allt då vi oftast hinner glömma vad det var vi bråkade om.

har du problem med bostad efter 9feb så har jag en trea på 86kvm i virsbo(västermaland) då. finns redan iller och råttor hos mig ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Miss-Me
0

var i sverige finns du??

Lenore
0

Jag och min sambo bor i Skåne, Landskrona i en två med tre illrar. Långt bort och trångt blir det nog men är det kris så är det klart man hjälper till!

Miss-Me
0

jag bor i skåne. du får gärna bo här

_troll_
0

Jag bor i huskvarna, tenhult och lekeryd i småland!

Hoppas verkligen att du hittar något!
Tror dock inte att din pappa menar något elakt, min mamma brukar som sagt hota mig mig 3-5ggr i veckan. Efter ett tag l'är man sig tyvärr att leva med det.

Är det första gången din pappa säger så?

första gången för mig kommer jag ihåg som igår, det ar min 5dårsdag, jag gjorde pappa ledsen genom atg säga att jag ville vara hos min moster (mstar här inne), för hon betydde allt för mig. och gör fortfarande; henne kunde jag gömma mig hos. Ochvara mig själv utan att någon dömde mig. Pappa försöker dömma mig, men lyckas inte då jag har vänner att fly till.
Försök skaffa dig vänner och släktingar som älskar just dig för den du är: de lkommer aldrig avslöja vem du är om du inte vill det!

Kan ta det via msn om du inte förstår vad du menar; pomfritzof@gmail.com är min mailadress och även msnadress om du vill ha det mer detlajerqt förlöatst