Iller valp eller ungvuxen iller sökes
Hej, mitt namn är Roberto och bor i Stockholm. Jag har tidigare i mitten av 90 talet haft uppfödning av Angora tamillrar, Jag hade 8st. Som jag avlade på. Fick tyvärr en sjukdom, och jag fick tyvärr sälja av mina illrar och valpar. De 3 sista valparna gick till Skansen, då de behövde nytt blod till sina illar att avla på. Nu söker jag en ny illervalp eller ungvuxen ( men bara en den här gången 😁)
För sällskap och mys. Jag var tidigare medlem i Svenska Tamiller föreningen (STIF) och Svenska Illervänner.
Jag söker Illeruppfödare eller omplaceringar av illrar. Jag har tyvärr inga kontakter kvar. Så att jag söker nya Illerföreningar eller uppfödare för att införskaffa mig en sällskapsiller så här på lite äldre dar. Gärna en hona, pastellfärgad,tomte, angora eller andra förslag. Vill icke ha en vild eller bitsk iller. Kontakta mig gärna om ni känner till något. OBS! Endast seriösa svar tack!
Med Vänliga Hälsningar
Roberto Valenzuela
papurrinr1@hotmail.com
Hej Roberto!
Vad kul att du åter vill ha iller. Tråkigt att ingen här kunde svara på din fina annons. Jag antar att du nu hittat facebook grupper och dina gamla vänner där + några nya.
Hoppas du hittar några härliga pälsklingar!