Julklappar för 500 kronor
Jag har handlat julklappar för 500 kronor till Tessie och Groggie… De har haft ett tuft år… först förlora de lilla Nora (3,5 år) i våras sen förlora de Svea (9,5 år) nu i november…. Båda i olika tumörsjukdomar… Sen ha de kommit en skrikig minihusse i november…
Så himla roligt de fick vid deras julklappsutdelning. Först ägg gula.. sen lite smör och vita be… Sen öppna julklappar och hej och hå vilken fart… ett rör från ÖB att springa runt i, pipleksaker varav en älg som var Tessie sprang hon och gömde bakom bokhyllan… sen hitta Groggie en favorit i mjukdjur i form av ett vildsvin som lät doft och hon näst intill attackera denna leksak… De sprang runt som aldrig förr och var så lyckliga då de somna sen… Längesen jag sett dem så glada och idag är de ganska trötta och jag tror lyckliga :0)
Åh va härligt det låter! det förtjänade verkligen dina pälsar, efter alt de förlorat iår! Kan du inte visa lite bilder!! (ps. vi har fortfarande inte sett bilder på nytillskottet!! ;P)

Måste kännas skönt att se dem så glada. Och jag håller med sarae, vill se bilder på nytillskottet också.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars