Iller iFokus

Iller

Etiketter: leksakersovställenburarrum
Läst 302 ggr
MimmieM
0

Ultimata leksaken till din iller :D

Jag har köpt en mus som har en inbyggd rörelsesensor.. typ.. Så fort du rör den så låter det som fågelkvitter Fundersam Men den fungerar och Oliver hat/älskar den Glad

Carpe Diem

Faxlin
0

hehe, vi har också något liknande till våra. Fast den låter något konstigt läte. Högljudd är den också. ;-)
Men den är omtyckt. Så jag kan tänka mig att Oliver tycker om att jaga sin mus. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Det låter roligt. Kan man få se en bild av den? Var kar du hittat den skulle vilja ha något sådant till katten.Glad

Faxlin
0

Min finns för under femtiolappen inne på Clas Ohlsson i alla fall. ;-)

Audiatur et altera pars

leo-
0

Hade en sån engång till mina men nu är det bara en skinnbit och en plastkula (som piper) kvar

det bästa med kulan är att den går att återanvända till andra leksaker t e x min späckhuggare som hänger i taket. Har även en påskkyckling som piper när man rör ett par skruvar undertill och den får stryk dagligen

Faxlin
0

#4: Men min är gjord i hårdplast så det är direkt omöjligt för dem att ha sönder den. Inte ens hunden lyckas ha sönder den när de står på den ;-)

Audiatur et altera pars

leo-
0

På tal om leksaker vet någon om `bollen som lever` finns kvar det var en boll i hårdplast som man stoppade batterier i och när den rullade in in något så ändrade den kurs.

den hade varit en succe här hemma (ett byte som försoöker komma undan och smita hela tiden)

Fanns på marknader förr men har inte sett den

Faxlin
0

Vet faktiskt inte om man kan köpa dem fortfarande. Jag har också en sådan, den är riktigt populär hos illrarna kan jag säga.

Audiatur et altera pars

MimmieM
0

Jsg har inte sett någon faktiskt..

Men om jag känner Oliver rätt så hade han lekt med den i 2 sekunder och sedan hade han sprungit och gömt den under soffan. Gör era illrar också så?

När det kommer hem någon hit så tittar de sig omkring och ser olyckligt på Ollie.. "stackare, har du inte fått några leksaker"-blicken. Och det lilla monstret spelar med. Om han kunnat skulle han säkerligen klämt fram en liten krokodiltår och darrat med lite med underläppen..Fundersam

Carpe Diem

Faxlin
0

Det roliga med denna boll är att den kommer ju fram från lekgömman igen, och igen och igen. hihi

Audiatur et altera pars

MimmieM
0

oh.. man kanske kunde leta lite på nätet kanske.. hmm..

Carpe Diem

Faxlin
0

Ja, det är superbra leksak. Sedan måste de putta på den för den är för stor att få in i munnen. hihi

Audiatur et altera pars