lagom pinsamt
Ja så var det dags att åka till mina föräldrar över julen, och eftersom jag inte har körkort skulle jag ta tåget. Först var fredagen bestämd, men då min kise Stitch fått urinvägsinfektion fick jag skjuta upp det en dag(skulle ringa på lördagen så jag fick penicillin..vilken dom först inte ville ge mig!) eftermycket om och men fick jag tag i penicillinen. Alla julklappar var packade i 5 miljoner påsar jag skulle ha med på tåget och självklart illrarna i transportburen.
Väl på tåget tyckte jag lite synd om dom så tog upp rubin, varpå hon blir lite rädd och fiser så det stinker i hela tågvagnen, och jag bara satt o försökte gömma mig i hörnet på tåget och hoppades på att ingen fattade var lukten kom ifrån.
Isch så pinsamt:/
Men nu är jag hemma hos min pappa och illrarna springer av sig i mitt gamla rum och leker rövare:D
GOD JUL ALLIHOPA^^
hehe, varför, varför ska illrarna alltid skunka på tåg för!? haha
Härligt att äntligen vara på plats förstår jag! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

*Asg* Jag tror illrar har det inbyggt att skunka eller göra något annat smått pinsamt när det absolut känns värst för ägaren. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
=) hehe om det skulle vara du som släppte dig någon gång så kan du ju skylla på illrarna! så kan du ge igen lite! ;)

haha va pinigt;)
#3 haha ja de får jag nog göra! =D
haha finns det något mer pinsamt? att de alltid lyckas göra det vid sämsta möjliga tillfälle!! hur många blev gröna i ansiktet å kastade sig av tåget?
Helt otroligt nog så reagerade bara en, han sprang fram o tillbaka i tågvagnen…(så han kanske bara var stressad?),haha.. och sen va de en gubbe som vred o vända på sig=P