Pang bom slut.
Kom hem från veterinären för en stund sen. Nova fick somna in. Antagligen var det lymfom, lymfkörtlarna vid bakbenen var stora och levern hade i princip lagt ner helt. Hon var helt gul. Det gick så sjukt fort. Igår var hon lite hängig, men åt och drack. Kollade henne innan jag la mig och då var hon inte undervätskad. Vid tio idag var hon jättehängig, vinglig och nackskinnet la sig i princip inte alls tillbaka efter "nypet". Akut till vet, fick tid direkt. Hemma var hon inte gul (iaf inte vad jag såg) och när jag tog upp henne i väntrummet hos veterinären igen var hon helt gul, hela skinnet så att säga, nosen, öronen och hårbotten. Alternativen vi fick var att vätska upp henne och behandla en eventuell infektion, men prognosen var så dålig så veterinären kunde inte lova att hon skulle klara ens eftermiddagen. Gråtande fick jag ta beslutet att låta henne somna in. Obduktion känns inte nödvändig eftersom hennes linjer inte avlas på längre vad jag vet. Hon fick somna in med misstänkt lymfom alltså. För ca två månader sen var vi och ultraljudade, då ville veterinären inte göra något åt hennes förstorade mjälte pga att hon inte hade några andra symptom än en stor mjälte. Sen dess var hon verkligen varit pigg, la på sig vinterhull och päls.
Usch och fy. Hon var världens sötaste lilla dam ju. Nu blir det tomt.

urscha beklagar sorgen=( massor av tröst kramar från oss

Finaste finaste Nova. Men nu får hon mysa vidare med Thea…

Stackars =/
golf.ifokus.se
beklagar sorgen.

Å nej! Nu sörjer grabbarna här! Deras bustjej! Det gick verkligen fort utför. Stackars Robin 

beklagar sorgen =(
Det gick ruskigt snabbt! Lider med dig, kramar /Ammi
Känns overkligt att allt gick så fort. Thea & Nova hade säkert den bästa tiden i sina liv hos dig & Elin. Jag kommer ihåg när ni precis hade kommit hem med dem. Hur glad Nova var och lekte och försökte klättra upp för eran gardin. Ni gav både Thea & Nova allt ni kunde och det har ni gjort i alla lägen.
Sov Gott Älsklings Nova

Nä vad tråkigt Robin! Inte kul så här lagom till jul… Lider med dig. En klen tröst är ju iaf att hon inte led mer än ett halvt dygn. Skönt när det går så fort och de slipper lida! *bamsekram*
tack för kramarna 
Känns inte rätt, hon blev ju bara fyra år. Men som josefin sa, nu får hon mysa med thea igen.

Min älskade bebis! Sitter här på jobbet och försöker hålla mig för gråt. Känns så konstigt att jag kramde henne igår, och nu när jag kommer hem är hon borta. Nova var världens underbaraste iller….massa kramar till dig Robin!

så ung… :(
Nej ush vad hemskt =(…
Tröstkramar från mig, 2 katter och 3 ödlor =)
Nu rusar milton runt o letar efter nova.. det var ju hans lilla tjej, o han var hennes prins…

*kramar igen*
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Stackars Milton :(
golf.ifokus.se
Kramar i massor
Hon var så otroligt fin, träffade henne bara en gång men super mysig liten tjej tröst kramar till er

:( Oh vad tungt. Känner verkligen med dig som förlorat så många på så kort tid! Stora kramar.

*tröstar*
nej va hemskt! lider med dig robin! *tröstkramar*

Så himlans tråkigt… Jätteledsamt Robin…Kramkram!

Ush vad hemskt :( alltid lika leddsammt!!

Usch va hemskt *tröst kramar*
Beklagar..
Sara

Beklagar er sorg!
*kram*

Beklagar verkligen! Ruskigt hur snabbt det kan gå. Men både du och Elin kan ju trösta er med att ni gav henne ett underbart liv den tiden ni fick ha henne. Massa kramar och illerpussar härifrån!
ursh vad jobbigt…
Beklagar verkligen din sorg, många tröstekramar från oss alla.
Om det skulle vara.Om det skulle vara att jag blev svag,
Och smärta hålla mig från att sova.
Då måste du göra det som ska göras,
För detta sista slaget kan ej vinnas.
Du blir ledsen, jag förstår,
Låt inte din sorg stanna din hand.
För denna dag mer än alla andra
Din kärlek för mig, måste bestå
Vi hade så många lyckliga år,
Vad som kommer är inget att frukta.
Du vill inte att jag lider,
Tiden är inne, låt mig gå.
Tag mig dit där mina behov möts,
Snälla stanna hos mig till mitt slut.
Håll mig fast och tala till mig,
Ända tills mina ögon inte längre ser.
Jag vet att med tiden ser,
Den godhet du visar mig.
Fasten min svans har slutat vifta,
Från mina plågor och lidande,
Har jag blivit räddad.
Snälla, sörj inte, det måste bli du,
Som har nått så smärtsamt att göra.
Vi har varit så nära för så många år,
Låt inte ditt hjärta hålla tillbaka dessa
tårar

Beklagar sorgen! Usch vad tungt! 
beklagar sorgen… Fruktansvärt att förlora en vän.. 
Sajtvärd på Iller.ifokus
Baklagar Robin! Kramar