Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 304 ggr
klarsferrets
0

Fransosen Gusgus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är en kille som är helt utslagen efter att ha lekt med ett av mina barnbarn i dag , Han har legat på flaket på hennes tre hjuling ska se om min dotter kan få över bilden som togs med hennes mobil. men visar detta härliga kort

Faxlin
0

*Asg* Snacka om utslagen hjälte. hihi
Så häftigt han ligger, måste tagit på krafterna i solen och att vara ute och lekt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

ja han var ute i c:a 2 timar och åkte runt på min dotters dotter tre hjuling .Han vägra att gå ner så han låg där i och hon cyckla i väg till affären men sin pappa  in i affären och hem i gen men vägra att gå av han är ganska togig när han sätter den sidan till. Vet att jag i bland får slås med han när jag ska ha ut han ur transport buren som vi har i bilen , Men så är han ju en Fransman oxå och det vill ju inte säga lite det.Ensvis som synden

Glad

TottsiGirl
0

ÅÅ vilket underbart kort.. Helt utslagen :) Men en sån stilig kille han e :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

klarsferrets
0

man tackar men han är en riktig livsnjutare tyverr inte många knop där inte

Faxlin
0

haha, ja och som en äkta fransos riktigt charmig. ;-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

Kopisen Angel ja han liger inte så långt efter han bara älskar sin häng korg att ligga i och gunga det är nog det besta han vet . Så som ni ser så har jag två livsnjutande pojkar som bara liger på lat sidan

Malena
0

Åh ska bli så härligt att få träffa dem underbara grabbarna igen och tjejerna inkl dem tvåbenta =0) Nu har nedräkningen börjat inför träffen i Viskafors =0) inte långt kvar nu!! Jätte härliga kort

klarsferrets
0

nä det är inte så långt kvar och vi har nu bara 6 platser kvar så vi blir många hoppas på fint väder

TottsiGirl
0

ÅÅ ja de ska bli så underbart att få träffa alla igen både tvåbenata och fyrbenta!! Längtar men som Malena säger nu e de snart dax :D juppi

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Vad kul det var och se lite bilder på gusgus och angel. =) ser oxå fram emot träffen. Nu är det ju inte alls långt kvar till dess. Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Alldeles fööör långt är det kvar. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nu är det bara 2 veckor kvar för våran del. =) Så nu gäller det att se till så att man fördriver tiden och slipper sitta hemma och bara vänta på att det ska bli illerträff. =)

klarsferrets
0

nu kommer den utlovade bilden då gusgus åker re hjuling

klarsferrets
0

och här har vi Angel som är på kaffe jakt. Ja gusgus hjälper till fast han fattar nog inte att han är på fel sida

Faxlin
0

Ohh, vilka mysiga bilder.

Audiatur et altera pars

Madde
0

#13-14: Ja dem var riktigt mysiga bilder. =)

Madde
0

Har ni några fler mysiga bilder på Gusgus???

klarsferrets
0

jo det har vi ska försöka att sätta ut mer

Madde
0

Han är ju så söt. Sen ska vi inte glömma Angel heller. =)

klarsferrets
0

han glöms nästan alltid dels för att är han är lugn men jag har kort på han oxå

klarsferrets
0

här kommer kort på bägge

klarsferrets
0

nr:2

klarsferrets
0

lek timme

klarsferrets
0

och så sist puss kalas på franskt vis hihi kan man nhoppas i alla fall

nasseiller
0

söta iller

klarsferrets
0

man tackar det finns lite mer på våran hemmsida

Faxlin
0

Men sitt inte och tjyvhåll på fotona där inne på hemsidan. Fram med dem här inne vet jag. ;-)

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Dom verkar så mysiga, när man ser bilderna. Längtar efter att få träffa dom framöver någon gång. Franska pussen är en toppenbild på två illrar som trivs tillsammans.

klarsferrets
0

Nä Åsa jag lovar ska inte hålla på bilder som jag har, ska försöka att sätta ut lite fler under dagen.

Ammi på något sätt ska vi nog kunna lösa detta.

Det som är roligast är att dom alltid går i hop och att dom bägge är o-kastrerade här är det inga revir mellan dom utan är leker dom .He ja förutom när Drucilla är brunstig då kan det bli lite slagsmål mellan dom men alldrig så det rycker.

Ska bli intresant om detta håller i sig.

Faxlin
0

Ja, det var ju lite annorlunda att de kan gå ihop trots att båda är okastrerade. Hoppas det håller i sig.

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#29 Grattis till två fina killar, hoppas dom fortsätter så här! Det är inte vanligt att okastrerade hanar håller sams med andra hanar, brukar oftast vara bråk med en hel del sårskador. 

Att ni sen lyckats hitta två hanar, som kan gå okastrerade tillsammans! Undrar hur stor %-chansen är, för att lyckas med det… Det är nog större chans att vinna högvinsten på lotto.

Om inte förr, så kommer vi förbi och hälsar på mellan IT och VI.

klarsferrets
0

jag trots allt som har hänt så är vi jätte stolta över Angel o gusgus dom var i hela lägenheten nu när jag stor städade på balkongen å vad dom lekte dom hade fått ett nytt hus av Madde, Crille o Malena o vad kul detta va dom höll nog på i 2 timmar o bara sprang ut o in, sedan blev Angel trött så han gick ut på balkongen o la sig o det dröjer inte allt för länge förän gusgus tittar var han är o puffar på han vill leka mer , men det är så konstigt när Angel säger NEJ då går gusgus till sitt rör o leker alldeles själv tills han tröttnar sedan går han upp till Angel för att sova.

Har förstått att det är ganska o-vanligt att man har 2 o-kastrerade hanar tillsammans. men vi är jätte glada att dom går så bra i hop,

AmmiG
0

Dom  okastrerade hanar jag sett pä med andra hanar (kastrerade och okastrerade), har haft mycket fula sår.

Den enda som jag sett bara lämnade småsår, var Carolas Silke. Kron brukade endast ha småsår.

Madde
0

Angel och gusgus kan ju inte bli mer mysiga än dem är när dem sover tillsammans. Dem är som 2 små bollar när dem ligger i hängmattan. Dem bråkade inte en enda gång när vi var nere. Så jag kan tänka mig att dem inte bråkar över huvud taget.  =)))

klarsferrets
0

jo du där har du fel madde Glad. när det bjuds på godis då ska dom ha bägge samtidigt eller vem som ska in i bilen först då blir det bråk.Räcka ut tungan för då har dom förtur bägge två . det kan se rätt komiskt ut när den ena drar ner den andra för att komma upp i bilen först .

en gång ska jag nog försöka att ta kort på dom när dom drar ner varandra

Faxlin
0

Ja men det vore ett underbart kort. Tänk vilka små ideér de får ibland våra små pälsar.

Audiatur et altera pars

Weazel
0

Speedy og Gusgus(en norsk ilder) var bestekompiser selv i brunst. De delte gjerne hengekøye når de besøkte hverandre, og gjerne også med Merlin(som er kastrert). Nå bor dessverre Gusgus i en annen del av landet så vi får ikke besøkt dem så ofte lenger.