bobby hos vet.
idag var jag iväg till veterinären med bobby för att kolla upp honom eftersom han har haltat och så… dom kände på bakbenen hans och sen fick vi gå och rönkta han… då var det något med hans knäskålor. speciellt den vänstar så när han haltade var det att den antagligen hoppade ur led. stackars lilla. så nu har han fått medesin och sen ska jag tillbaka om två veckor. hoppas att det fixar sig.
måste ju tillägga att alla berömde mig för bobby. att han var så lungt och snäll och bra att ha med att göra! + att han luktade inget alls! hihi =)
någon som har haft något liknande problem?
ojdå..stackars liten..sa veterinären vad det kunde bero på? medfött, skada eller annat?
nej dom viste inte, men isf trodde dom på medfött. men det var ju ingen alvarlig knäskada så jag hoppas att det blir bättre. dom sa att det kunde bli bätte av medisinen. men känns bra att veta vad det är iaf. hoppas att det inte blir värre när han blir äldre bara!
försöker komma på namnet på den åkomman..men hjärnan står totalt still…trodde molle hade nått liknande ett tag. men han hade inte ont, bara fel liksom.
#0 Vet inget om Bobby.
Ärftlig orsak är ett alternativ, ett annat är att djur (även människor) som växer för fort eller väger för mycket, kan få problem med lederna.

Kul med lite beröm! Hoppas att medicinen fungerar för honom nu! :)
#5 väger förmycket kan han inte göra. vägde 1,43. men jag tror att han växte väldigt snabbt! han var mycket större än sin bror sa han som hade bobbys bror när dom var små så det kan ju vara saken då.

Skönt att veta var det är iallafall så slipper ni oroa er, hoppas han blir bättre snart
när jag var på återbesöket blev bobby frisk förklarad!!!! =)
såå glad att medesineringen fungerade! så nu knäppte det inte i benet eller något!
*
*
#9 Det var ett trevligt besked :-) Förstår att du är glad. Pussa Bobby

Härligt!" Grattis till Bobby! :)

oj vad bra! pussa bobby! Så härligt!