OT Pinsamt...
Min sambos brors fru ringde mig nyss. Brukar inte prata med henne så väldigt ofta… Visste att hon fyllde år i december, trodde det var förra helgen, så jag visste ju om att hennes man skulle överaska henne då med spabehandling… Så hon bröjar prata om hennes födelsedag och jag utbrister: Oh just det, du fyllde ju år i helgen. Var det skönt med den uppvaktningen? Hon bara: Va menar du? Jag fyllder inte år förens imorgon…. Då har jag tagit fel på vecka och nästan råkat avslöja överaskningen… Försöker då göra allt för att virra bort henne sen säger hon bara: Jag ska få spabehandling eller hur? Försöker fortfarande prata bort det men det funkar inte så bra. Pinsamt…
"Chaos is a friend of mine."

hahhaa, guuuu va klantigt och pinsamt… Sa du åt henne att åtminstone verkar överraskad? och inte berätta att du försagt dig? hehehe…

Tror inte hon skulle lyckas låta överaskad tyvärr. Hon har lite svårt med att spela:P Men hon kommer nog försöka får jag hoppas annars kommer jag ha en väldigt arg svåger….:(
"Chaos is a friend of mine."

hahaha, du får köpa en bra julklapp till honom istället… kanske en spa-behandling… *skämta*

Nej fy va pinigt, men det är lätt hänt