Grattis! Vem bjuder på kaffe och tårta? 

Det kan jeg gjøre hvis noen kommer hit til Tønsberg.
Trine

Skoj - stort grattis!

Kaffe och tårta ? Hmm… mamma kommer Oslotrakten om ungefär en månad.. 
Fast jag blir troligen hemma och tar hand om djuren… jag får försöka flirta till mig champagne och ostron istället ;) (Ostron…hmm har ingen aning om huruvida det är gott eller inte, men det hör ju liksom till champagnen)

Vad roligt, en stor milstolpe att nå. 100 medlemmar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Trine jag kommer gärna och hälsar på. Det vet du. hihi
Ser fram emot en utställning i era trakter så kommer jag som en oljad bixt.
Audiatur et altera pars

Det er greit:) bare koselig det. Vi skal pusse opp kjelleren ettervært, men jeg tror ikke vi får råd med det i år, (det er så mye annet vi skal pusse opp) Når vi får gjort det har vi også soveplasser om det trengs:)

Ja, det ser jag fram emot. Att kunna sova hos er. Tänk vad jag hinner gosa med Josefin då. hihi
Audiatur et altera pars

125 medlemmar, bara tre kvart kvar till nästa målstolpe. ;-)
Glöm inte att bjuda in era iller vänner hit in. Nämn gärna om TÄVLING NR 2, alltid roligt med fler deltagare i tävlingen.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Medlemsantalet bara ökar. Nu är det nämligen 127 medlemar här inne på iller.ifokus. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja, det ökar sakta men säkert. Det är skojigt. Fast det roligaste är att det faktiskt blivit fler av de "gamla" medlemarna som skriver också. Superkul!!
Audiatur et altera pars
stort grattis !

Tackar får vi säga allihopa tycker jag. Det här blir ju vad ni gör det till.
Audiatur et altera pars
Jag ägnade mig åt lite arkeologi. :-) Kul att se vad som har hänt sen dess. Trodde du från början att sajten skulle nå 1000 medlemmar Åsa?
Vänliga hälsningar
Niklas

Nej Niklas det fanns inte med i mina vildaste drömmar faktiskt. Det har utvecklats väldigt här inne sedan starten. Mycket mer än vad jag trott. Det är skojigt dock. Att se tillbaka på vad som hänt är jätteskojigt.
Ska jag vända lite på frågan då för skojs skull. ;-)
Trodde du och grabbarna bakom iFokus att iller.ifokus skulle bli vad den är i dag? Att vi skulle nå 1000 medlemmar?
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Jag är inte förvånad över att det finns så många medlemmar! Jag har inte varit medlem så länge, men jag är verkligen glad över att en tjej tipsade mig om sidan!
Tack vare iller.ifokus så kommer jag, om allt går som planerat, så hämtar jag min illerpojk i januari
! Och efter att ha läst om allt möjligt här på iller.ifokus så känner jag att jag kommer ha den kunskapen som behövs för att skaffa min första iller. Även efter att ha träffat några illrar.
Så ni får akta er! I januari kommer jag bomba er med illerbilder och filmer om allt blir som det ska
, jag är lite utav en fotonörd, älskar att filma och ta kort, och med en egen liten fotomodell så! =D
#15: Från början trodde jag inte att vi skulle få så udda sajter som Iller iFokus. När du startade trodde jag aldrig att du skulle få så många medlemmar. Jag visste inte ens att det fanns så många illerintresserade i Sverige. :-) Jag är imponerad.
Och nu är en igelkottsajt på gång … ;-)
Vänliga hälsningar
Niklas

#16: Vad roligt att du känner så.
#17: Skojigt att även du har blivit glatt överraskad. Just kottarna tror jag kan bli en stor sajt med när den fått lite tid.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
#18: Ja, nu tror jag inte att något är omöjligt. ;-)
Vänliga hälsningar
Niklas

#19: haha, det är bra det. Var positiv.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars