VAR ÄR GÖRDIS?!
Jag och killen skulle lägga oss för jag började må dåligt pga av graviditeten.. Och så skulle vi leta reda på Sigge och Gördis.. Sigge hittade vi på en gång, men nu en kvart senare så är Gördis BORTA! Vi bor i ett rum på 36 kvm och hon finns inte någonstans…!
VAR ÄR MIN GÖRDIS?! Är jätteorolig.. 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

kolla under alla kuddar med mera

Vi har vänt ut och in på hela sängen och soffan. Och nu hittade vi henne bakom en bokhylla som det ska vara omöjligt att komma in bakom.. nu lockar Andy fram henne med en ostbåge.. Det här var verkligen inge roligt. Har haft hjärtat i halsgropen och mitt blodtryck har varit på topp..

Vilken tur att ni hittade henne iallafall.
ingenting är omöjligt om man är en iller 

hehe, gillade speciellt "lockade fram henne med en ostbåge"… typsikt att man måste muta fram en iller för att de ska komma.

#5 ostbåge var det första vi kom på att vi kunde locka henne med då hon hade flugit ner i min bungke några timmar tidigare. Men när hon kom fram så sprang hon iväg med bågen fort som *svordom* :P

men skönt att ni hittade henne iaf=)

#6> hehe…

Skönt att ni hittade henne och att hon inte hade smitit ut på nått vis=)
dexter har en bokhylla hemma hos mamma o pappa som han brukade sova bakom förr… Jättekul med en döv iller som lägger sig o sover där man inte kommer åt…
Slutade iaf med att jag fick stoppa choklad i munnen och sedan blåsa in choklad-lukt under bokhyllan- och gissa vem som vaknade då!
Tur att ni hittade henne!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 haha shit va smart!!