hona säljes

hoppas hon hittar ett nytt livslångt hem snart
Ååh, jag önskar att jag kunde köpa henne! Måste dock vänta ett tag till…
Jag har iallafall tålamodet till att uppfostra en buse. Nu är inte reptiler samma sak, men har lyckats få ödlor från 15cm till 115cm handtama, när dom innan var mer eller mindre aggresiva, och det har tagit ett bra tag, med tålamod, rivsår, bett m.m.
ANYWAY, nu blev de lite ot här. Hoppas att hon hittar ett bra hem där hon kan vara livet ut!

*putt* Vilken superfin tjej…

jag ska nog ta henne :) ska prata med killen

Usch, stackars liten som får omplaceras så många gånger. Hoppas det går bättre för henne nu. Men gosh vilket överpris dom tar!

#5>Jasså är det nån som blivit omplacerad många ggr?

#6 Står att hon redan haft 2 hem. Ingenting ovanligt i dagsläget…

Undrar om man har avlat på henne, då hon är 2,5 år och okastrerad… :-O
#7> Jo, såg det nu… stackarn.

#8 nix inte avlat, hon har bara aldrig gått i brunst, mailade och frågade om det.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Aldrig gått i brunst och är över två år? Nu blev jag chockerad i alla fall. Har jag aldrig hört talas om.
Någon annan illerkunnig som hört om detta?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tycker också att det är lite konstigt.. här är vad ägaren skrev till mig när jag frågade
Jag har haft henne i mindre än ett halvår och hon som hade henne före sa att hon inte märkt någonting, jag själv ska kastrera henne men som sagt nu ska jag inte ha henne kvar och jag har ej hunnit det än, å hitills har jag inte märkt någonting, hon har inte blivit parad.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

jag skulle tro att hon vare i brunst men att dom inte har lagt märkte till det då dom kanske inte haft intresset att direkt hålla koll. jag kan säga att jag är på miilo varannan dag och kolla om kulorna kommit ner riktigt hehe

Nån som vet vad som hänt med tjejen?

ja jag är oxå nyfiken