Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 575 ggr
Qviq
0

Önska oss lycka till

Vet inte varför jag är orolig men nu är det dax för kastrering, ska precis åka ner… Nervös

"Chaos is a friend of mine."

[jenkass]
0

lycka till! det kommer gå bra!!

Faxlin
0

Lycka till. Men det kommer säkert gå bra. Det är ytterst sällan det blir komplikationer vid en kastrering.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Qviq
0

Nu är vi tillbaka. gick snabb, mycket bra vet…. Och snäll som har är så behöver jag bara betala för själva vaccinet när han ska vacineras nästa vecka för han hade inget hemma nu så han tyckte synd om mig att behöva åka en extra gång:D

Så en fråga till, någon som vet vad själv vaccinet kostar?

TottsiGirl
0

hmm har ingen aning om vad själva vaccinet kostar men ja betalade 310 när ja vaccinerade fiona..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ceciliaolucifer
0
Robinsnel
0

Jag tror detta vaccinet är relativt dyrt faktiskt. Skulle kunna tänka mig nånstans mellan 200-250 kr…

Qviq
0

Okej, hoppas att det inte är som hans assistent sa först, att man var tvungen att beställa 10 st åt gången, men han sa att han trodde att det inte var så… Hoppas annars så är ni välkomma att vaccinera era illrar i hultsfred:P

Robinsnel
0

#7 De måste köpa 5-pack. Men tror det var fyra års hållbarhet på dem så det borde va ok ändå…

Qviq
0

Ja om de håller så länge… Lär ju gå till honom varje gång det är dax för vaccination så….

Strumpan
0

Jag betalade 250:- (förra året)

Mvh Jenny

skrollan
0

mikn vet sa att det var så otroligt billigt för honom att köpa hem en flaska, typ 150 :- men den flaskan kunde räcka till flera 10 antal illrar. Och för att han skulle tjäna på att ha köpt in den till bara mig och mina illrar (som han sa) så tog han 200 kr styck för mina. Tycker jag var billigt, animalen hos mig tar 450 kr styck annars =/

Sara
0

Hmm.. Min vet ger vaccinationen från två småflaskor som hon blandar och ger. Flaskorna är slut sedan.

Sara

skrollan
0

konstigt, fast jag kan ha missuppfattat , men det tror jag inte. men ska aldrig säga aldrig.