Har eran iller det?

Stiffler har 4 tår på ena tassen. Ser ut som om han haft så sen födseln… charmigt och praktiskt då det är en mindre klo att klippa.
Leo har en vit fläck på nacken… samt kinesögon (som få har). Glömde det viktigaste: han har sned nos!!! Varför vet jag ej.
Foton har jag tyvärr inte på detta.

fint :)

själv ska jag undersöka min iller så mycker jag kan å se om ajg hittar nå spesiellt .. jo ensak kom jag på hon har en sne svans tip

Molly har en liten ljus fläck på nosen och en liten mörk prick på ena framtassen. Sen diverse ljusa fläckar som jag antar kommer av dålig avel…
#3 en sådan fläck på magen har Fiona oxå
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Elliott har prick på nosen som mer än en person försökt gnugga bort i tron att det varit smuts

#8> Schyrre person.-.. hahaha

#0 pegasus har sådanna fläckar under båda framtassarna.
#5 och dexter har sned svans han också.. Endel illrar får det i mammas mage.. :)
Pegasus däremot har en larvig grej med svansen då han viker den den till sidan av kroppen när det är nåt läskigt.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Sid: Vitt under båda framtassarna
Milton: En felplacerad tand i övergommen (av de små mellan huggisarna). Långt vitt streck på halsen. Vitt under en eller två tassar tror jag… Fläckig nos.
Tuva: En fläck på nosen, annars faktiskt helt symmetrisk…
Nova: pastell :P
molle har vitt under sina tassar, en 2 svarta prickar på 2 av tänderna i underkäken. överbett, utstående ögon, böjdsvans och något deformerad eller iaf annorlunda bakkropp
buffy har en liten vit haklapp och svagt pigmenterad nos
rickie har liten antydan till haklapp
Aviendha har sådana fläckar (#1) under båda framtassarna sen har hon en antydan till "slips", min pluttgumma =)
Paulina

haha va söta konstiga roliga saker era illerar har:)

Just det, belsebub har en vit tå också=)

jasså::)