Iller iFokus

Iller

Etiketterfärgpälsteckning
Läst 1342 ggr
LiindaLarsson
0

Har eran iller det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det nån av era illera som har nått speciellt!! som min iller har en Vit fläk på ena foten mellan tåna :D har era några speciella fläk /rand/ tre-kanter haha eller nåå på pälsen kanske  bara (en tand) eller 7 tår på en fot skicka gärna Bilder :)

kul att se!

AlbaStiffler
0

Stiffler har 4 tår på ena tassen. Ser ut som om han haft så sen födseln… charmigt och praktiskt då det är en mindre klo att klippa.

Leo har en vit fläck på nacken… samt kinesögon (som få har). Glömde det viktigaste: han har sned nos!!! Varför vet jag ej.

Foton har jag tyvärr inte på detta.

[jenkass]
0

toxi har en prick på nosen

Sara
0

Bus har fläckar både här och där..

Bilden visar på magen och sedan har han även ett par småfläckar på huvudet.

Sara

LiindaLarsson
0

fint :)

LiindaLarsson
0

själv ska jag undersöka min iller så mycker jag kan å se om ajg hittar nå spesiellt .. jo ensak kom jag på hon har en sne svans tip

bnoffan
0

Molly har en liten ljus fläck på nosen och en liten mörk prick på ena framtassen. Sen diverse ljusa fläckar som jag antar kommer av dålig avel…

TottsiGirl
0

#3 en sådan fläck på magen har Fiona oxå

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

HannaM
0

Elliott har prick på nosen som mer än en person försökt gnugga bort i tron att det varit smuts

Norrskenets
0

Saga har en vit fläck under halsen som ser ut som ett upp och nervänt Y såå vackert. syns lite av det vita på kortet

AlbaStiffler
0

#8> Schyrre person.-.. hahaha

Norrskenets
0

Saffi har på höger tass en liten längre "strumpa" som ett streck(se bild) också på nästa bild..

Norrskenets
0

Andra bilden, hon har tre prickar på sitt "skägg", där ser man även strecket på högertassen också lite knätoffsar. har så söta töser=D*wee*

JossanH
0

dexter har 2 prickar/fläckar på huvudet som kommer fram ganska tydligt under sommaren.

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

#0 pegasus har sådanna fläckar under båda framtassarna.

#5 och dexter har sned svans han också.. Endel illrar får det i mammas mage.. :)
Pegasus däremot har en larvig grej med svansen då han viker den den till sidan av kroppen när det är nåt läskigt.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Robinsnel
0

Sid: Vitt under båda framtassarna

Milton: En felplacerad tand i övergommen (av de små mellan huggisarna). Långt vitt streck på halsen. Vitt under en eller två tassar tror jag… Fläckig nos.

Tuva:  En fläck på nosen, annars faktiskt helt symmetrisk…

Nova: pastell :P

sarae
0

molle har vitt under sina tassar, en 2 svarta prickar på 2 av tänderna i underkäken. överbett, utstående ögon, böjdsvans och något deformerad eller iaf annorlunda bakkropp

buffy har en liten vit haklapp och svagt pigmenterad nos

rickie har liten antydan till haklapp

Aviendha
0

Aviendha har sådana fläckar (#1) under båda framtassarna sen har hon en antydan till "slips", min pluttgumma =)

LiindaLarsson
0

haha va söta konstiga roliga saker era illerar har:)

HannaM
0

Just det, belsebub har en vit tå också=)

LiindaLarsson
0

jasså::)