Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 165 ggr
cannaydia
0

Illerträff på Gotland!

Äntligen är det dags igen för Svenska illervänner att ordna en ny illerträff på Gotland!

Vi träffas den 24November i Östergravar vid lekplatsen runt kl. 12.

Vi hoppas på bra väder och busiga illrar med ägare. Efter träffen tänkte vi mötas upp på Gråbo hos Lee för lite taco mumsande, tacos kostar 35:- och anmälan för taco'sen bör vara till hands senast den 22November till Lee 070-1472370 eller Malin 073-6764436 alt maila: illerthekiller@hotmail.com .

Vänligen kolla innan illerträffen att era illrar är skabbfria och att de inte varit i kontakt med illermagsjukan de senaste 8månaderna! Hoppas vi ses!

Robinsnel
0

*suck* varför måste ni va på gotland fööööör!? :P

Norrskenets
0

Skulle ha vart kul och särskillt att få träffa Lee igen och Saffi´s familj, men det är så långt bort=´(

zickan
0

hum.. precis den helgen jag jobbar annars hade det varit kul att ta en tur hem till gotland igen

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Guteillern
0

#3 Kanske finns det någon som skulle kunna tänka sig att byta helg med dig :-)

cannaydia
0

kom igen nu, ni kan ju ta er till Gotland, finns både båt och flyg! ;-)

Smex
0

VARFÖR!!

Sitter med dåligt samvete att jag har inte kunnat komma på en enda, fast jag är en inbiten gotlänning!!

Nej nu skall jag komma. Med eller utan illrar. Helst med =)

Sarah
0

Hmmm, kanske ska försöka. Vore defenitivt dag att besöka pållan lite.

LeeLoo
0

Ja, kom igen! Ju fler desto trevligare!Glad

Komsi, komsi! Räcka ut tungan

Nea
0

Som det ser ut nu så kan jag i alla fall vara med en stund på träffen.

Klart du skall komma över "Knubbs"

zickan
0

hehe.. ja det kanke vänder.. just nu totalt sönder stressad ect så jag är sjukskriven tills måndag så jag kan få prata med psykologen.  lägger jag upp det fint ses bi troligen på gotland :-D

iller träff, mammas mat och en liten lugn och ro. hur bättre kan det bli :-D

cannaydia
0

#7kom igen nu, de kan vara värt en tripp till kalla ön såhär års ;-P Båtarna är iaf inte fullbokade så man reser bekvämt.

#9+10 det låter ju kanon! Vi verkar bli ett litet gäng trots allt =D

cannaydia
0

puttar

LeeLoo
0

#6,7,9,10 weeeeeeeeeeeee! Kommer ni?Flört

cannaydia
0

#6,7, 9 &10 kommer ni?? Fler som kommer? =)

zickan
0

jag vet inte just nu. vet mer i morgon.

råkade vända upp och ner på min ekonomi lite. hittade en bostadsrätt på en ort flera mil bort som jag vill ha. större och bättre för mina djur så jag ska in och kolla lån i morgon :)

Sarah
0

Jag kommer!! Nea, kan jag sova hos dig natten mellan fredag och lördag? Vågar inte be svärföräldrarna ;)

Nea
0

#16 Dte går så bra så.

#13 Jag kommer på träffen.

cannaydia
0

#16+17 va skojsigt. Fler som kommer? =)

cannaydia
0

#16+17 va skojsigt. Fler som kommer? =)

Sarah
0
LeeLoo
0

#16 & #17 åh, super! Längtar!

cannaydia
0

puttar lite :-)

LeeLoo
0

passar på att putta lite jag också! Önskar alla välkomna!Glad

Sarah
0

Ska bli så kul att komma ner! Längtar efter min häst!! Och ser verkligen fram emot att träffa er alla!

LeeLoo
0

kom ihåg att anmäla om du/ni vill vara med & käka efter träffen!!! Anmälan senast imorgon, torsdag 22/11!!!!

Guteillern
0

Tyvärr hinner vi inte komma :-( Ska hämta hem illrarna som varit kvar på ön, medans vi varit bortresta. Ska bli underbart att träffa pälsarna igen :-) Hoppas ni som kommer, får fint väder och lika trevligt som det brukar vara :-)

LeeLoo
0

#26 synd!

Tack allesammans för en trevlig träff med härligt väder med en strålande sol! Glad

Nea
0

Tack för en trevlig träff.

Norrskenets
0

inga bilder? =(

zickan
0

jag är på gotland helgen innan jul afton om det blir iller träff då så kommer jag garanterat

LeeLoo
0

#29 jag vet att någon fotade!? själv tog jag endast en bild… Skäms på mig!Generad

Norrskenets
0

#31 okej hoppas den personen lägger in lite bilder så man får se=) hade du så fullt upp?;)

Sarah
0

Tack alla för en trevlig dag. Jag hade kameran men vet inte hur det fungerar att stänga av överexponeringen sim min kile satt dit. S, alla bilder är lite för ljusa :)

Norrskenets
0

#33 kan visa dom bilderna ändå*blinkblink*;)

cannaydia
0

tack allihopa var skoj att ses. var ett tag sedan sist. nästa träff får vi önska lite snö till -för illrarna ;-)

jag fotade lite på en lånad kamera då min vart på vift så fotona e inte de bästa +att jag nu måste se till att låna kamerasladden också så ja kan få fotona till datorn*ler*