intresse av iller
Jag är intresserad av att skaffa en iller, men till en början vet jag inte vad jag ger mig in på.Jag har läst era komentarer på att skaffa en iller för första gången.och är lite orolig.Till min fråga finns det någon som har iller i närheten av örebros län eller till och med Hällefors.Jag skulle vilja uppleva en såda livfull och ettrig kamrat på riktigt, innan man kan bestämma sig om´man kan ta han om en på riktigt.
Mvh
masse

Va kul och väldigt bra att du tar det på alvar. Det finns säkert nån som du kan besöka, annars finns det säkert nån illerträff som är perfekt att gå på, där får du träffa illermänniskor och deras illrar och alla illrar är individ djur så ingen är den andre lik=) Hoppas du ska tycka om dessa energi knippen=D
finns det ingen som bor i närheten
Har för mig att "madde" bor i lindesberg. Det närmsta jag kommer på iaf.. Jag bor kanske lite långt bort för dig, katrineholm.

PUTT
Madde bor i Örebro numera men ja tror allt de finns andra i örebro här inne oxå va??
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag hade hoppas på lite fler tips på personer, men som livet är ,man kan inte få allt.Lite frågor i allla fall.Hur är det med kablar allt från ljud till strömkablar, kan man ha sånt liggandes eller bits dom av.Är intresserad av biotittande och har subbas med 3utblås, finns det någon annan som detta, man vilj ju inte att dom kryper in. Vid tittande av film så vill man ha ljud på så hur klarar en iller av detta ljudet alltså.Hur gör ni med rum, får illern vara i alla rum eller stänger ni igen något.
Obs det kommer flera frågor.
Mvh
masse
Jag bor i Örebro men jag har inte världens snällaste illrar, en biter främlingar i fötterna….
vad coolt. måste vara bra att ha när försäljare försöker sälja.
#7 inte fel för en nybörjare att träffa en iller som bits ;) Bra träning! :)

Håller med sarae där. Man måste kunna klara av en bitig iller för att våga ha iller. För någon gång blir man biten. Därför är det bra att vara förberedd liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Stämmer bra att jag bor i örebor. Har du möjlighet och ta dig hit så är du hjärtligt välkommen och hälsa på mig och mina 5 illrar. =))
Myspysar hela högen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Är det lungt om jag återkommer tlill detta erbjudande,har dragit på mig en riktig förskylning.
mvh
masse

#10 ja precis=) en bitig iller må
ste man träffa först… helst sånna där hemska som buffy=p hade ju gått och förberett mig på att bli biten ju
#13 nu tycker jag att du e lite vrång…inte kan jag hläpa att du har en extremt lugnande effekt på buffy :P

#14 jag är aaaaldrig vrång=) det är du som har misslyckats med din bituppfostran