OT Fototävling!
Eftersom jag saknar inspiration för tillfället så startar jag upp en liten tävling.
Iller och Höst
Alla som vill deltar, en bild per person. Bearbetad, obearbetad, det väljer ni själva.
Det är tillåtet att byta ut bilden EN gång, om man känner sig missnöjd. Meddela dock innan.
Temat är iller/illrar på hösten. Fri tolkning, endast fantasin sätter gränser.
Varje bidrag som får en pallplats kommer få en motivering, resterande hamnar på delad fjärdeplats.
Det är inte ett måste att ha med iller på bilden, men en klar koppling måste finnas mellan bilden och iller och höst.
Jag kommer fungera som enväldig domare, och deltar inte i tävlingen själv.
Tävlingen pågår till midnatt 15/11-07 och börjar idag.
Därefter kommer bidragen bedömas i 5 dagar, vilket innebär att vinnaren presenteras 20/11-07. Detta gör jag via PM, därefter i en tråd med bidragen.
Bidragen läggs här i tråden!
Lycka till!

#0> Kul tävling. Själv tycker jag att ditt foto var superfint. Man tom ser morrhåren så tydligt. Kul pose! Synd att svansen kom lite ur fokus!

Tack, det var snällt :)

så man har till den 28 att lämna in en höstbild då eller har jag missförstått..lite trög idag..har så mycket "bollar i luften"
#3 nej utan till den 15 november

#4 jaha okej tack;) hehe

Här är ett på Albin, från i höstas. Han är en av Tiffanies valpar och vi var på en träff tillsammans när jag tog detta fotot. På fotot är han ca 15-16 månader gammal om jag har räknat rätt, han är född i början av maj 05.

#9, jättefina bilder men det är en bild per person som gäller ;)
vilken vill du behålla? :D

#12, han ser väldigt pillimarisk ut där :)
Ta bort Nala då, men annars kan hon vara kvar fast utanför tävlan, iallafall från min sida. Vet ju inte om hennes egen mamma sätter upp ett foto på henne om hon går in.

Bilden kan ligga kvar, men då vet jag vilken som gäller :)
#13 Han är ju en liten buse ;) Ska alltid sitta på axeln och spana :P

#18> Jättefint foto tessan

Jätte fina foton alla har! :) Får jag fråga, Jag har bilder som jag tog igår, men det e innomhus .. Räknas dom endå? Elr jag menar får jag ha med en av dom?

#20, som sagt, det är fri tolkning som gäller, men det skall finnas en klar koppling mellan höst och iller :)

okey, då passade det inte så bra :P Aja :) Tack endå

vilken fin bild på brorsan, stor han börjar bli=)
tänkte ta en fin höstbild idag men det va så mulet så det får kanske bli imorgon
as pissigt väder idag ju =/

inga fler bidrag?
Ja ska kolla hemma sen, försökte fota igår men med så mycket roliga prassliga löv var de ju svårt att sitta still mer än ½sek åt gången :S Men ja hoppas de va nått som blev ok
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

:) ingen fara, jag ville egentligen bara putta upp tråden men tycker det ser så fult ut med *putt* :)

Jag kommer med ett kort, men väntar på bättre väder, annars har jag ett kort i nödfall iaf=)
Jag kommer skicka in en bild senare, måste hämta kameran först.. Blir inge bra med mobilkamran ju..
Sara

putt

puttar upp denna tråd=)

#36 vilken jättefin bild!!!
#36 tack=D

den bilden var riktigt fin sara :)
Tack, det är verkligen svårt att inte få Bus ansikte att bara lysa.
Sara
Tack!
Sara
:) hoppas de blir bra så=D

jätte fins bilder alla har….. man blir s¨å avundsjuk haha… men tror nog jag gillar #31 bäst…. bra komposition och väldigt höstig… skulle retugerat bort trädet eller vad de e bara
#46 hehe tackar :) det är en lyktstolpe som harley trasslade in sig runt hehe enda anledningen han stod still i 2 sek hihi
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Detta är mitt bidrag: Saffi i höstlöven
#48, du har ju redan laggt in den bilden :P
ja i albumet ja men inte i tävlingen :)
Hur går det med tävlingen den 15e har juvarit .. *nyfiken*
Puttar
JA, den 20:de oxå. *nyfiken*
Sara

vill också veta vem som vunnit=D
*nyfiken i en strut*

hallå?, vi vill veta vem som vunnit juh!