Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 248 ggr
Veronica
0

Minis valpar dag 14

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är dom 2 veckor! Helt otroligt att allt gått bra, jag som trodde att det inte ens skulle brli några valpar =)) Tyvärr så får ni klara er med en bild tills imorgon, har inte haft tid att fixa till dom andra än idag…….ska gå och sova nu så jag orkar upp kl 6 imorgon =) Men ni får se dem iallafall!

Hanen vägde 70 gram idag, så han har väl fått släppa sin spene från igår =))) mörka tjejen vägde 64 gram och de ljusa flickorna 56 och 57 gram. Nu ser man tydligt att de ljusa tjejerna håller på att få färg. Bakbenen och rumpan är en helt annan nyans än tidigare. Den nea tjejen är lite mörkare så snart kanske jag kan se skilland på dem också utan att behöva märka dem =)

Håll ut, mer bilder kommer i morgon eftermiddag!

Amor vincit omnia

Madde
0

Oj vad söta dem var. Kul och se när dem sover med mamma. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AmmiG
0

Vad mörka killen och tjejen ser ut! Har den ena ljusa (närmaste) tjejen, börjat få silverstrån på ryggen eller luras kameran?

Veronica
0

Kameran luras, det finns inga silverhår på någon av dem =) De blir mer och mer pastellfärgade bara!

Amor vincit omnia

TottsiGirl
0

Oj vad dom knakar och växer!! Ser så underbart söta ut!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Veronica
0

Här kommer det mera bilder =))

Hanen

Amor vincit omnia

Veronica
0

Mörka honan

Amor vincit omnia

Veronica
0

Dom ljusa honorna

Amor vincit omnia

Veronica
0

Hela gänget =)

Amor vincit omnia

klarsferrets
0

gud vad söta dom är

AmmiG
0

Dom är så gulliga. Känner nästan doften av dom. Det syns på dom här bilderna, att det var kameran som lurades.

Madde
0

Jättefina och supersöta var dem. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.