Dessa charmiga krabater
Har nog fattat nu eftert min 6:e iller varför vi illerägare fasnar så mycket för dom *s* alla är ju verkligen individer, helt olika och unika i allt dom gör…verkligen som människor, tror det är det som gör dom så hemskt speciella och svåra att göra sig "illerägarelös" tog ju 2 veckor innan jag åkte 280 mil för att hämta Devil efter Tinys bortgång och ändå hade jag sagt att " -nej nu får det vara nog med illrar"
Så himla kul att se illern från "valpstadiet" till "bitar stadiet" till "nu börjar jag fatta vad som händer stadiet" och hela vägen.
Devil har preics lärt sig att springa i trappor nu och vet vad man får och inte får göra och det testar han ju förstås oxå *s* men man ser på han att han VET att det är fel *s*
Kan bara säga att jag älskar dessa krabater och att jag förmodligen är illerägare tills jag själv dör. 

jag som trodde du bara hade en iller..
#1 Jag har bara en iller men den 6:e i ordningen *s*

Jag har åxå tänkt i samma banor. Kommer nog alltid vara illerägare. Klarar mig helt enkelt inte utan dem. Guuuuu va tomt det skulle vara.
Men jag vill ju åxå ha hund. Problemet är bara att den ras jag vill ha inte går att ha med iller, då den skulle äta upp illrarna… SÅ det lär aldrig bli några fler hundar för min del… lite trist det med! :(

haha, ja jag hör nog också till dem som kommer vara illar människa tills jag dör. De är speciella de små liven.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fniss! Jag lär bli en ytterst jobbig 95-åring som ställer till ett himla hallå för att hemtjänsten inte vågar sig in pga illrarna.

haha…
#5 haha fick värsta synen framför mig ;D
Hehe, det har du rätt i. Funderar redan på hur jobbigt det kommer bli den dagen man är för klen för att kunna ha iller, vad ska man då spana efter? Säkra? Torka? Tomt det skulle bli..
Paulina
Mmm.. Kommer oxå bli en sån där gammal djurtant som folk tycker är lite underlig.. 
Sara
Ni som har sett lite på Simpsons har säkert sett "crazy cat lady" Rynkig tat med håret på ända, pratar inte, skriker hela tiden, och kastar katter omkring sig ;)
Jag ger er MIG! Jag kommer bli "Crazy ferret lady" hehe
Paulina
"10 haha crazy ferret lady skulle ju äga :P
10 år senare… hur är det nu?
Men jag är definitivt en i gänget. Har lite pauser mellan illrarna men sedan 1991 är jag fast. Absolut.
#12 10 år senare är personen mindre aktiv här inne verkar det som.
Om jag inte helt misstar mig om vem som är ägare av den där bilen på profilbilden. Så kan jag säga att personen ännu äger iller. Tråkigt nog lever inte Devil. Så 7de illern är numer Zickan's Grizzly. Som går under namnet Sotis.❤️
Tyvärr inga bilder på honom sedan han flyttade härifrån. Men ses väldigt ofta i en grupp på fb.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.