Skrivbord bakrund?

vi har råsanäsan

Just nu har jag ingen bakgrund på iller. Men jag kan visa den i morgon. För chrille har lagt den på något fint ställe i datorn.
Hehe
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

jag brukar ha bilder som jag gjort i hptoshop..blir mäst bilder på mig men ibland kan det komma en bild eller två på illbattingarna..

Jag brukar variera. Just nu har jag en bild på shettisen. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

den var häftig. hihi
Audiatur et altera pars
Ja den var fin den Tottsigirl. 

Jag har min Black Beauty, men blir nog tvungen att byta bild, för att det är lite jobbigt att se den just nu.
Audiatur et altera pars
#4 Den va bra *S*
#13 Grattis!
#14 Vilken gullig bild!
Just nu har vi en bild på Benjamin som bakgrund. Det är bilden som chrille ställde upp med i fototävlingen i Vintertema. =) Är så fint så. =)

#20: Hmm. Vad är det för djur??? är det en iller eller något annat. Haha.

I jämförelse med er har jag en lite stel bild. Men ikonerna syns bra mot den. Från november i år när första barnbarnet kommer, gissar jag vad jag kommer att ha.

#23: Oj det var ett riktigt långhårigt Marsvin. Hehe.

Illern jag har på min öppningssida är en amerikansk svartfotsiller, vad jag vet så finns denna vilda iller art bara där och är rättså utrotningshotad. Det finns några som föder upp dessa vackra djur, och sen släpper ut dom i naturen där dom hör hemma, där av att människan på fotot har gummihanskar på sig när hon håller i valparna.
"29: Fin bild. =)
Han ser så härligt förvånad ut!