Goda nyheter i Stockholm!!!
Om det finns folk som inte visste så kommer Hagsätra zoo att börja sälja James beloved´s illerfoder -Jippi?? =). KOmmer in nu på ONS NÄSTA vecka
Mvh Jenny

Va är det för foder, tro inte jg har hört talas om det förut=)nån bild?
#1 det är Ferret completen…den riktiga.
Det är ngt foder som illerfolk skriker efter. Ska tydligen vara det absolut bästa om jag har förstått rätt
http://www.hagsatrazoo.se/product_info.php?cPath=107_62&products_id=71
Mvh Jenny

#2 Jaha den, kände inte igen namnet James beloved´s illerfoder hehe
#3 okej
Om det är det absolut bästa vet jag inte om jag kan hålla med om. Mina illrar får det inte för jag tycker det innehåller för mycket kolhydrater etc samt att de inte har mått så bra när de fått det…men det är iaf ETT av de bästa fodren
Jaha, jag trodde att det var det eftersom det var ramaskri när Sverige slutade sälja det. Sorry iller_tjejen
Mvh Jenny
det är inget dåligt foder…som sagt ett av de bästa…men jag personligen ger det inte till mina illrar ;)
#7 ok, men vad ger du för foder till dina?
Mvh Jenny
#8 totally ferret, vitalin och Orijjen samt kött

#6 ingen fara, jag använder vitalin illerfoder=)
ok. Jag ger totally ferret och ferret complete (det oriktiga(?)). Är det för mycket kolhydrater i den "oriktiga" oxå?
Mvh Jenny
Jenny, du är lite sen ;) dom har redan fått in två omgångar med det fodret, fast det tog slut direkt ;)
Jahaaaa
. Jag pratade med killen i butiken och tydligen har de en stående beställning på det till varannan vecka
Mvh Jenny
hehe, var där häromveckan för att bnoffan och jossan skulle ha varsin säck men då var det ngn jäkel som varit där o köpt 4 säckar på en gång!! så det var slut, buhu.:) får väl köpa med mig ner till dom när vi åker hem i jul :)
#11 det "oriktiga" kommer från samma tillverkare som gör Duo Ferret…tittade på det senast igår, och det är inget jag skulle rekommendera, då är James wellbeloveds otroligt mycket bättre ;)
Du kanske kan ringa å kolla om de kan ställa undan några säckar till er. Ring på onsdag fm
Mvh Jenny
sk*t…. Var och handlade upp ett stort lager idag………
Mvh Jenny
hehe jo jag ska ringa nästa gång, elisabeth sa att jag bara skulle höra av mig så skulle hon ställa undan säckar, tänkte ju dock inte på det sist ;)
Det är ju jättebra om de kan göra det! =)
Mvh Jenny
finns 3 olika iller foder på crt i haninge (bakom bussgaraget)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
strumpan, är det billigt? vad får du ge per kg?
skrollan, ferret complete kostar 459 för 7,5 kg.
aha, men det är nog det jag har hemma då, som man betsäller från teba? Jag är så dplig på engelska, det är därför som jag har svcårt att minnas vad jag själv har för mat när jag läser på om allt annat mat.
Men kostar de då lika mkt i affären? Det är väl billigt då? slipper man frakt ? :)
nah du har nog totally ferret, det kostar 449 kr kg på hagsätra zoo :)
okej :) Men är det bra och gott att blanda med för illrara, totally och ferret?

Vad jag minns så tyckte iaf mina illrar asmycket om James belowed, de tyckte det var gott som godis… hehehe… Men jag kör nog vidare på Vitalin jag med…