Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 239 ggr
Theres
0

OT En trevlig tråd.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag blir rädd när jag läser vissa trådar här, på riktigt.
Så nu startar jag en trevlig tråd, där vi inte ska disskutera vad som är rätt och fel med vad man gör med sin iller, utan det enda jag vågar snacka om här är saker som inte har med iller att göra :S
OT :P
Vad händer ikväll alla glada människor?

(Ska du göra något med din iller får du självklart nämna det, men inte diskussioner om vad som är rätt och fel osv tack Skrattande

Lägg gärna in söta bilder också ;)

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0

Jag ska slöa gärnet efter en jobbig vecka. Sen ska jag och sambon ta ett långt jacuzzi-bad och snacka om inbjudningarna och inbjudningslistan till vårt bröllop! :-) Sen ska jag somna TIDIGT! *trött*

Telefonkontakt
0

Jag och sambon ska nog titta på film. Kanske bjuda över en kompis och gosa med illrarna ^^

(bilden, bara för att jag är hobbyfotograf)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Braindead
0

Bra tråd.

Behövs här på sistonde tycker jag. 

Jag och sambon ska mysa, med en film och god mat.

Fast föst säda ur bilen, efter en liten kladdig olycka som någon liten iller la ;)

bnoffan
0

Jag ska nörda framför datorn! Vårt internet ska ha blivit inkopplad efter 1½ månad! :D

Och sen självklart sova för imorgon blir det julmarknad och shopping! ;)

Smex
0

#1 naw vad mysigt. =)

#2 ja men vad är det på bilden?Fundersam

Ja vad skall jag göra? Skall iväg och köpa dyrt hästfoder (alltid det bästa till mina djur =P ) sen skall kommer jag sitta ensammen hela Lördagen för att sambon skall iväg på Kent-konser. Just det, skall också på stallmöte på Lördag men på söndagen så kommer jag låsa in mig och bara dega =)

skrollan
0

Jag och sambon ska väl föröska att tänka positivt och lösa lite problem eftersom vi har en nykrokad bil som är körförbjud på nu =/

Smex
0

Bnoffan: vart är det julmarknad?

bnoffan
0

#7 Ekenäs, 2 mil utanför mot åtvidaberghållet Tydligen en jättemysig marknad

Telefonkontakt
0

#5 dt är en man som spelar gitarr på en stor scen som jag tog för ett par månader sedan. Vet inte bilket band. Bara att jag tog en massa, hade tråkigt nu så jag la upp den :D

Här en en till :D

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Aelsklinn
0

Ikväll ska jag leka med min kompis Cindy!

Smex
0

#8 jo jag var där på en marknad i sommras tror jag. hmm kanske man också skall förbi och titta =)

#9 hehe okej. =)

Faxlin
0

Ja vad ska jag göra ikväll. Fortsätta med vak över min lilla sjukling på fyra ben. Plåstra om den andra på fyra ben med sår.

Sedan ska vi äta tacopaj med grönsaker. Sitta och spela lite sällskaps spel och bara ta det lungt. Då kan man ha den fyrbenta i knät samtidigt så har man full koll. En lugn kväll med andra ord.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Robinsnel
0

jag ska JOBBA JOBBA JOOOOBBA! (hejaklacken..)

Imorrn blir det bowling o sushi, o elin får hem lilla nikki som ska bo hos henne i tre veckor.. Glad

Theres
0

#12 Mamma ska göra tacopaj ikväll hon också, men jag kan inte smaka, för min kompis fyller 20, så ska på fest, sen ut och dansa, men jag ska inte dansa, jag ska bara stå med armarna i kors och vägra… jag dansar inte…

golf.ifokus.se

sushi
0

#13 Ohooo, blir det mig imorrn ;P haha

Jag ska ev till Kholm idag, det visste du inte ^^

sezierra
0

Jag är hos min pojkvän men utan illrar eller hund… det är tomt men eftersom en människa förbjudit mig att ta dit dem så blir det tomt… Som om hela värden skulle gå under bara för att Någon gräver ur blommorna lite då och då eller någon annan råkar glömma var lådan står. Jag städar ju frivilligt som den illerägare jag är. Dessutom vem kan motstå ett par mörka ljuvliga ögon som tittar på en och bara säger "Älska mig Matte" … Älskade odjur ^^

Bild: HannaM och Tantans Valrhona, bror till min Sokrates.

Robinsnel
0

#15 mmmmmm.. elin gör världens godaste californian Räcka ut tungan

Men vad bra.. då kan du väl jobba åt mig i kväll?

Norrskenets
0

Ikväll blir det lungt tror ja, har köpt lite revbensspjäll som ja ska gnaga på*mums*kan knappt hålla mig från kylen juh!Räcka ut tungan 

På lörda få man se va man hittar på, pöjken är borta hela helgen och jagar(fick inte plats, men nästa gång ska ja kanske kunna följa med) så här blir det bara lungt men

på söndag ska ja till Therese men tussarna också ska två pers från härnösand också komma och känna och klämma på våra töser så det blir en liten mini illerträff iaf=).

Strumpan
0

JAg ska fira med en flaska vin -JAG HAR FÅTT JOBB!!!! TIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

Mvh Jenny

bnoffan
0

#19 Grattis! Något roligt jobb? :)

emoflickan
0

Grattis till jobbet jenny!!

Strumpan
0

Thank u! Jag ska börja jobba på ett ålderdomshem. Kanske inte låter så roligt men vårdtagarna som bor där är helt underbara. Jag praktiserade där under vård och omsorg (jag läser till undersköterska) i 4v

Mvh Jenny

wild_child__
0

Vad skall man själv göra.. humm.. Jobba? *suck*
Sedan kommer man hem vid 00.00 inatt och då skall de sovas sedan upp imorgon igen klockan 7 och jobba återigen :P

Sambon jobbar över tid på veckodagarna och jag nätter/eftermiddagar/kvällar på helgerna :P

Faxlin
0

Grattis Strumpan, förstår att det blir fira då.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpan
0

tack. jo det känns bra =)

Mvh Jenny

Norrskenets
0

#19 GRATTIS!Skrattande

Strumpan
0

#26 THANK U! Flört

Mvh Jenny

Cakado
0

Jag ska slappa hela kvällen och gå och lägga mig tidigt efter som jag måste tvinga mig upp kl.06.00 på en lördag!!^^ Tävling på Fors Gård i Västerhaninge. Jag ska vara där 8.00-8.30.:D Men det är det värt eftersom det är sjukt kul. Kom gärna förbi och titta^^Glad

_troll_
0

Ska ner till stan och okupera en lägenhet och bara njuta av att vara själv, fast sakna ägaren till lägenheten =/

Imorn blir det till att göra klart projektarbetet, någon som har en drink som de vet historian bakom?

Söndag kommer ägaren hem, och då ska vi äta pannkakor *längta*, och jag ska tydligen få en present ^^

Pandae
0

Jag har pluggat, sen var jag hos min vän camihlle o hälsade på, och nu dricker jag mousserat vin o ska ut om 2 timmar:-)

sarae
0

har vart på lång shopping tur til alla djuren med rikki….ikväll händer inte så mycket..ska upp å jobba imorgon..suck

Norrskenets
0

Skulle ha en lugn kväll och det fick jag verkligen och väldigt mysigt, Vart en myskväll med töserna och fick en helt underbar bild på Saga. Hade så mysigt att man nästan grät av lycka för dom gosade in sig riktigt rejält i min famn=´)*jag vet jag är blödig av mig*hehe <=´) Man känner sig så lyckligt lottad att ha dem bara=)Älskar dem sååååå mycket!!

[HannahoHenrik]
0

#32 vet känslan, är också väldigt blödig av mig =)

[HannahoHenrik]
0

#32 jätte sött kort föresten!

Norrskenets
0

#33/34 Ja hehe men va gör man, man älskar dem så otroligt mycket juh=´) Tack, verkligen myste me matte. Saffi myste också men nådde inte kameran då=/ hon somna djupt och vart medvetslös hehe