Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 447 ggr
Ceciliaolucifer
0

Skryt i mängder...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aha- aha- oyeah-oyeah!

4 rumsrena boys!

UlrikaD
0

Jag kräver bevis!!Räcka ut tungan

Faxlin
0

haha, ja visst är det underbart med rumsrena pälsar. Här är de flesta rumsrena, men vi har ngra småttingar att jobba med ännu.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aelsklinn
0

Men vår Lucy är ett riktigt litet bajsmonster! Hon bajsar kanske 50% av bajsarna i någon låda, så först TRODDE vi att hon var jätteduktig. Men sen hittade vi de gömda bajshögarna under soffan och under hörnskrivbordet. Jippie! Räcka ut tungan

sarae
0

la la la i'm not listeniiiiiing! :P

Sara
0

Mina är ganska duktiga, 75 % på lådorna iaf.

Sara

Aviendha
0

Håller med rikki, jag vägrar tro det och är det sant kommer jag bli grön av avund =)

Phoenix ääälskar att poopa under badkaret, längst in i hörnet där man når så bra…

Ceciliaolucifer
0

Vadå bevis? jag tänker inte lägga ut bilder på allt kackapoopoo i toalådan eller ännu värre - Visa bilder på dem när dem är på lådan ;) men det vore kul…hehe

bnoffan
0

Äsch då! Inte är det väl något speciellt med rumsrena illrar. Det är ju det roligaste som finns att få torka bajs varenda dag!  Oskyldig

emoflickan
0

eller hur josefin! vilken glädje man känner när man kommer hem från jobbet och får torka intorkat bajs en timme! Då är kärleken till odjuren som allra allra störst ;)

JossanH
0

#9 men igår fick jag mitt bajstorkande för denna vackan :)

då lyckades nog minsann alla hannas illrar missa lådorna i mitt kök o hall :)
Jag förstår inte hur ni orkar :)

Jag kan nog kalla mina boys för 100% rumsrena 14 dagar av 15.. så det är godkänt! :P

Cilla- visst är det sköööönt!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alldeles alldeles, underbart…

:)

(FÖRLÅT MIG ÄLSKADE LUCIFER)

skrollan
0

#11 hehe, härlig bild på din älskling ;)

Norrskenets
0

Han kan sättet att njuta han;) hehe

Faxlin
0

#11: haha, stackars lilla gosegrisen vad matte skämmer ut dig. Se till att tjuvfota matte när hon går på dass nästa gång :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

hmm e detta ett släktdrag eller? det allra första foto (och enda) jag fick se av stitch inna jag hämtade honom var när han gick på låda….hmm åsaaaaa varför känns det som att du försökte invagga mig i falsk trygghet om att han var rumsren? :P

AlbaStiffler
0

haha, vilken njutare på bajslådan där… eller morgontröttis. :)