Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 141 ggr
Lea85
0

Introducering: Illern Mijailo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som ny här på Iller.Ifokus så tänkte jag introducera min egna lilla orkan lite kort :) Ni ska få en beskrivning av husse också, men det kommer senare eftersom han är mäkta trött just nu ;D

Namn: Mijailo

Ålder: 4 Månader

Favoritintressen:

Snoka i husses lägenhet och dra iväg med allt som går att rycka loss, sen gömma det under soffan.
Favoritställen att hitta saker på är matkassar och bokhyllan!

Defekera i det rum där det inte står en illerlåda. Oftast under badkaret/ställen där husse inte kommer åt att rengöra.

Äta husses mat. Blodvite uppstår om husse försöker förhindra detta, speciellt om köttbullar är inblandade.

Bita husse, sen springa iväg och gömma sig där husse inte kan utöva bestraffning. Därav namnet (Kan komma att förändras om/då han lugnar ner sig)

Bita husse i öronsnibben (Eller vilken kroppsdel som helst som går att bita i för den delen) om han inte vaknar och agerar underhållande på morgonen.

Allmän ordervägran och förargelseväckande beteende!

Som husse hoppas jag kunna ändra på dessa punkter, men ni måste hålla med, nästan allt de gör är faktiskt charmigt på nått sätt! :D

Sen får jag ju så mycket tillbaka för mödan då han kommer och snusar upp hos mig då vi ska sova :) Oslagbart att ha en illernos mot halsen då man vaknar upp! (Om man nu vaknar före honom dvs, vilket sällan händer :( )

Jag tänkte följa upp veckovis och redovisa mina nederlag och framgångar med uppfostring, kanske roliga berättelser och bilder på illeraction :) Nu ska jag dock gå och lägga mig efter en hård natt av städande!

MVH Simon

Lea85
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en bild extra!

skrollan
0

vilken härlig än ;) mörk och fin! :)

ViktorMarina
0

såå fin kille! och härlig presentation :) välkommen hit båda två!

Robinsnel
0

Jäddefiiiinn!

Sara
0

Vilken sötnos!

Sara

Faxlin
0

Skojigt att läsa om honom. Och visst har du rätt, det mesta är charmigt. Åtminstone i lagoma doser eller i efterhand :-)

Söt kille du har där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Va söt grabb du har=)

JossanH
0

supergullig!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

Vilken underbar sötnos!!! Var kommer han ifrån? Såg i din presentation att du bor i Borårs. Du borde komma på julträffen vi har i Göteborg den 1 december och träffa andra pestiga fyrbenta pälsisar!! Vi har en stödgrupp!Skrattande