Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 299 ggr
TottsiGirl
0

Illerhona på blocket

Illerhonan Gördis söker nytt hem på blocket.

http://www.blocket.se/vi/8217526.htm?ca=15_s

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Ännu en iller till salu. Man blir så ledsen över att dem måste flytta och ev omplacerars flera gånger. Men jag håller tummarna och hoppas på att tösen får komma till ett bra hem.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

nasseiller
0

det var en söt iller hade jag pengarna så skulle jag åka på än gång att hämta henne.

-eM-
0

Åh, jag skulle kunna ta henne, men nu har Arvid sagt stop. Nu får det bara komma Wilma & en stor illerkille till sen är det nog.

tessa
0

Vad söt hon är! - ser ut att ha stora öron, som min Julius.. kanske en lämplig flickvän?! =)

TottsiGirl
0

#4 Ja varför inte?? Charmören Julius skulle garanterat charma henne direkt :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

tessa
0

haha, ett Mimmi - och Musse Piggpar! *fniss* Kunde faktiskt inte låta bli att skicka iväg ett mail och fråga var de bor.. fråga kan man ju alltid göra =)

AmmiG
0

Det var en otroligt söt tjej. Hoppas hon kan få komma till dig tessa!

TottsiGirl
0

Hur går de tessa har du hört nått??

tessa
0

nope.. ingenting ännu =)

Madde
0

Ja det är ju bättre och fråga än att inte göra det. =) kan ju bli så att man får tillökning till familjen. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Hoppas ni får höra något snart. Och framförallt att det funkar bra för henne att få ett nytt hem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tessa
0

#8: Vi har verkligen inte bråttom med tillökning i familjen, - var sak har sin tid och jag har insett att saker och ting dyker upp när man som minst anar det, - och då är det helt enkelt menat att det ska bli så =) hmm, det lät nästan religiöst det där.. hihi.

Hur som helst har jag nu fått mail från ägaren som meddelade att illerhonan redan funnit ett hem i en trevlig familj. Var illerhonan fanns fick jag aldrig svar på (vilket ju heller inte spelar ngn roll), men hoppas hon kommer att trivas i sin nya familj! =) - och Julius jakt efter flickvän.. eller pojkvän fortsätter… Räcka ut tungan

Faxlin
0

Men det är ju skönt att veta att hon funnit sig ett hem i alla fall. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tessa
0

absolut =)

Spindeln
0

hjälp mig att hitta en albino iller

hälst inte över 1 år

MVH   Spindeln/Micke i Gbg