Annat än iller

Hur såg ni ut när ni var små? *nyfiken* hihi
Hmm. Måste nog leta ett tag innan jag hittar någon bild på mig. Men det ska nog inte vara allt för omöjligt. Har ju scanner. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
gud va fint kort veronica.
Ja visst är det, min pappa är ganska duktig på att knäppa kort =)
Amor vincit omnia

Det var riktigt fin bild. Skojigt att se hur ni såg ut förrut. Själv har jag ingen fungerande scanner. Så det enda jag har på datorn är ett klasskort från ettan som jag fått mailat till mig då vi snart ska ha en återförenings träff;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vad mysig bild DG.
Borgarna den sista bilden levde riktigt.
Audiatur et altera pars

Ohh, delfiner. Sååå vackra djur det är. Vad skojigt att du lade in dem här.
Audiatur et altera pars

Häftig vy.
Audiatur et altera pars

Vad kul det var och se era bilder. Både från finland och danmark och när ni var små. =) Ska försöka hitta någon bild, måste bara orka scanna in den sen.

Ja. det ät jätteroligt att se andra bilder också än bara iller :)
Har säkert tonvis med mer bilder, inte att prata om gamla foton men äger ingen skannare tyvärr.

Skickar upp några bilder på min förra hund. En Alaskan Husky som hette Arwas… Jag kunde tyvärr inte ha honom kvar då mitt dåvarande jobb tog upp alldeles för mycket, så jag lämnade tillbaka honom till uppfödarna.
Uppfödarna sålde honom sedan till en annan tjej och efter något år sålde hon honom vidare till någon annan, vid det hemmet fick han tyvärr tag på en råtta som hade ätit råttgift. Och på det viset slutar historien om en underbar, charmig och lättlärd hund med ett fantastiskt temperament.
Har många gånger undrat om jag inte hade kunnat försöka haft honom kvar trots allt, men inom mig så vet jag att han inte hade mått bra av det… men jag saknar honom.
Bild 1

Ohh, vad häftigt. Det stod ju I LOVE YOU på taket. hihi
Audiatur et altera pars

Det va en tidigt present till min ex sambo :)

Gulligt gjort tycker jag!
Audiatur et altera pars

Förra året till hans födelsedag gjorde jag en hjärtformat smörgåstårta. Nu kommer jag antagligen göra någon liten vanlig tårta fast vi inte är tillsammans mer (utan att vi bor fortvarande tillsammans).

Vad kul att ni är vänner trots att det är slut. Som det ska vara tycker jag.
Audiatur et altera pars

Efter 5 år tillsammans känns det som att man inte vill förlora personen trotts man inte är tillsammans på det sättet längre.
Visst var det jobbigt men sånt får man lösa, sen kan man fortsätta sitt liv :)
Jag hoppas vi förblir vänner i framtiden också.

Fint gjort av er tycker jag. Hoppas med att det funkar att ni är vänner framöver.
Audiatur et altera pars
Mangafreak: Vet hur mycket du saknar Arwas. Han var en snäll och mysig hund. Synd att han var så stark att jag inte kund rasta honom när du jobbade.
DG: Snygga foton, gillar delfiner och har funderat på om man skulle lägga en semester någonstans där man kan få simma med dom. Har alltid drömt om det.

Japp, att simma med delfiner vore något det. Sedan har jag en extrem hajskräck så det enda jag blivit erbjuden är att simma med hajar i kolmården av min kära sambo. Gissa vad svaret blev. hihi
Audiatur et altera pars

Jag hade dock bara min dålig kamera då så tycker inte kvaliten på dom där bilderna va så jättebra. Men det va härligt att se delfiner :)

Jag tycker de var bra.
Audiatur et altera pars

Tack :)
Kanske ska åka dit igen i sommaren :)
Åsa: hade för mig att man kan få simma med delfinerna på Kålmården. Inte har väl dom hajar? 

ÅÅÅ Luna så fina djur du har!
jag hade en råttkille en gång. de är helt underbara djur! skall skaffa två rått tjejer snart, så fort jag får tid för dem!
Och vilka vackra hundar! min favvoritras grand danois! (om jag inte misstar mig?) det är den enda hundrasen ajg kan tänka mig att ha! hur är den att ha? och vad kostar maten i månden? (ca) mvh//sanna

#59 söt!

Carola, bilderna på Arwas får jag använda dom i mina artiklar inne på hundsajten. Jag är ju en Medarbetare där. Om än en rätt dålig sådan tyvärr.
Tycker han är en snygging och kortena har du fått till bra. Snälla;-) Om jag flörtar lite. hihi
Audiatur et altera pars

#62 Visst får du använda dem Åsa. Roligt att de kommer till nytta. Vill du jag ska försöka ordna fler foton på honom?

Liite sent ute men, #36
det är en lambogini, som brukar stå där. Fattar inte hur man kan ha en sån dyr och fin bil ute sådär som han/hon har den!

#57: Joho, de har en hajtank. Hualigen.
#63: Ja, det får du gärna göra. Det är en snygg vovve du hade där. Förstår att du saknar honom.
Audiatur et altera pars

Varför kan inte jag lägga in bilder här :(

Va? Får du inte in din bild -eM-?
Ska testa om det funkar för mig.
Audiatur et altera pars

Japp, den kom med. Hmm, hur gör du -eM-? Vad får du upp för felmeddelande?
Audiatur et altera pars

Det kommer det där server application och jag gör precis som alltid när jag lägger in en bild.

hmm, har du någon cockies som ligger och stör? hehe, oteckniska Åsa försöker komma med råd. *fniss*
Audiatur et altera pars
#58-59: Du har verkligen fått till dina bilder. Gillar när du har kortet på din råttis. Superfint kort. Hundarna är oxå fina.

Snyggt Madde, som vanligt. ;-)
Audiatur et altera pars

Hihi aa som vanligt :P
Jag hade kunnat önska mig lite mer moln den dagen. För jag exprimenterade med exponeringstid. Då kan man få molnen riktigt häftiga. =)

Näe, jag har nog inget fel. Är bara denna tråd jag inte kommer in på..
#65 Huga!

haha cool bil (reisen) Bilen är en Chevrolet! en ful sådan :( uusch fattar inte vad dom håller på att göra med chevorna! Vi har ett x antal chevor och jag är ganska erfaren :P 

ååh vad fint! :)
du och dina illrar? 
Fina kort du har tagit Luna.

Borgarn: Jättefina bilder!

tjusiga hundar Veronica :)
Har du en kull på gång förresten? :)

Okej :)
jag är inne på att köpa en liten valp jah :):) !

#106. Åhh det är en tervur va??

#106 Jepp det är en liten Tervuren pojke =0)

ååh jag älskar sånna :)

Underbara bilder ni knäppt allihopa.
Grattis till digitalkameran Malena, du fick det du önskade dig i alla fall;-)
Audiatur et altera pars

#111 jo dem är fina men en väldigt krävande hundras ;0)
#112 Tack ja det va det ända jag önskade mig men mamma och pappa hade redan köpt en när jag började prata om det, för jag ville låna deras jämt =0) glad blev jag iaf.

haha, de ledsnade med andra ord på att stå utan kamera. hihi
Audiatur et altera pars

Jo jag vet (a) Jag var helt galen i en sådan förut den är ju en blandning mellan tysk shäfer och nån mer (kommer inte på nu). Men "grann" hunden är ju vackar den också, groenendeal. .D

#114 hmm jo dem fick ju aldrig tillbaka den (tyckte dem iaf) 
#115 Jo groenendahlen är en riktig snygging den me =0)

hihi aha :P va det så den stavades 

#90-92: Jättefina bilder du har tagit borgarn. Det blir ju superhäftigt när man gör bilden svartvit men behåller vissa saker i färg. =)
#110: Jättekul lapp dem hade satt upp. 
Alla andra bilder var oxå jättefina. =)

#119: det var en klart annorlunda fontän. ;-)
Jag skulle också vilja ha en fontän eller dam eller något på min tomt. Har till och med en bestämd plats där dammen ska vara en vacker dag. hihi
Men, det får bli i framtiden någon gång.
Kul med en trädgårdsmässa, skulle jag vilja gå på någon gång. Måste kunna hitta mycket fynd på en sådan. Och tänk vad ideér man kan få.
Audiatur et altera pars
Det fanns jättemycker fina saker där. Tyvärr har jag ingen trädgård än. =) Men jag passade på och fota mycket under tiden jag var där.

inte vår bil:-)
Här kommer en bild på en balkong i antibes i frankrike som jag bara tycker e så söt!
Vad kul det var och se en massa bilder på katter och lite annat. Nu måste jag oxå leta reda på någon bild och lägga ut. Får fixa det i morgon när jag är hemma. =)

Okej :D
kul och titta :)
Hmm vad ska jag ta för bild. Något förslag roxanne. =)

åhh! :D dina pälsisar? :D xander :D
Hmm ska leta reda på något på xander så ska du få se. =)

tack vad snällt

Sööööt ! Helt galet söt alltså!
Hällsa din pälspåse! :D :)

#138: *Asgarv* Det måste vara den roligaste bilden jag har sett på länge. Så dem åkte i den bilen på riktigt. Helt sjukt i så fall. =)

ahah var bilden fin Madde?
haha skojade bara ;) :P:P