Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 482 ggr
[jenkass]
0

Handla Ferret Couture

Någon som ska beställa från ferret couture snart? Jag vill gärna göra det men har bara vanligt maestro kort som dom inte tar =( Så tänkte om någon annan ska beställa så kan jag föra över pengar till ditt konto isf. Vore väldigt snällt om någon kunde hjälpa mig med detta..

sarae
0

vad skall du beställa? *nyfiken* själv har jag vart på väg att beställa selar länge nu, men jag kan bara inte komma på vilka färger…kunde jag bara bestämma mig så kunde vi kasnke beställa ihop

Ceciliaolucifer
0

vänta på mig får jag också titta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sofie
0

jag är sugen på att beställa. Då kanske det hinner komma till julträffen i den rosa lägenheten ;)

sarae
0

#3 haha de är ju sååå klockrena!

#4 måste bara komma på vilka färger…å hur många först..har funderat över det i snart ett år å jag blir inge klokare hehehe

skrollan
0

Åhh att jag inte fattar engelska!!!!!

är det tröjor till människor eller tillpälsarna och vad kostar de?:)

sarae
0

#6 de som jenkass lade upp är till illrar och kostar ca 180 kr styck

Telefonkontakt
0

Jag om inte vet någonting om att beställa utanför sverige, ärdet tull från den sidan?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

sarae
0

#8 nope ingen tull från england…du betalar det pris som står efter att du har klickat i rutan för international customers.

skrollan
0

Aha, men varför villö ni gå ihop om att beställa hem för då? är det lättare på något vis? Fast det är klart om ni planerar det =P

sarae
0

#10 jenkass startade tråden för att hon inte har visa kort, som man måste ha för att betala…därför sökte hon någon annan som ville beställa….sen blir ju frakten lite billigare om man går ihop oxå ;)

sarae
0

# men du…jag såg nu på deras sida att de visst tar maestro…e det nån skillnad på de olika maestro korten?

skrollan
0

aha, okej :) då hänger jag med nu! hehe

Telefonkontakt
0

#9 tackar. Får dock vänta med att beställa då Sige fortfarand eär en liten valp. Han ska få rosa tröja :D

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

sarae
0

snyft! kan ingen hjälpa mig välja ut färger till mina? *snyft*

[jenkass]
0

#12 jag vet, det har itne stått med innan så blev super glad att det gick, men så testade jag o när jag hade fyllt i allting så stod det att dom itne tog emot det ändå… Så det finns kanske olika typer av maestro, jag vet inte..

Norrskenets
0

Jag skulle också vilja beställa därifrån juh!

sarae
0
Norrskenets
0

Har inte Visa kort eller va det är dom bara tar=(