Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 456 ggr
hunbun
0

konstiga tankar:P

igår så satt ja på rummet me illern o gosa.. satt o sa "va ful du e.. värsta fulingen..dum är du också" vet inte varför ja sa de ens för han är ju jättesöt och jätte snäll:P men ja gör typ alltid så.. när ja e arg på någon så tar jag ut de på min iller ..ALDRIG fysiskt elelr så skulle aldrig få för mej de!! men säger saker.. men så när ja gick ut ur rummet igårkväll då för att sätta mej framför tvn och titta lite så fick ja oerhört dåligt samvete.. tänk om han förstod va ja sa.. kanske är därför han lägger huvudet på sne när jag pratar me han.. men sen tänkte jag nej de e omöjligt han förstår inte men sen när ja satte mej framför tvn kunde jag inte sluta tänka på de.. så ja gick tillbaka till rummet öppnade dörren som vanligt låg han på soffan och slöade och lyfte på huvudet när han fick syn på mej.. "du är oerhört snygg ikväll.. en riktig sexbomb." sa jag :P som vanligt la han huvudet på sne.. jag gick sen o satte mej framför tvn och kunde lugnt sitta o titta och inte ha skuldkänslor..

konstig berättelse jag vet.. men är de fler än jag som gör så me sina illrar? om ni e arga på nån så säger ni massa dumma saker till era pälsar eller ni kanske e glada och säger massa saker dagens skvaller eller nått sånt..  eller berättar någon rolig historia sånt här gör ja jämt men de kanske e bara jag som e konstig??FundersamRäcka ut tungan

Theres
0

Brukar säga så till min katt :P

golf.ifokus.se

hunbun
0

#1 jasså va brukar du säga då då?;) allt möjligt eller? brukar du få dåligt samvete?

Theres
0

Brukar säga att han är elak och så :P Men får inte dåligt samvete, för han fattar att jag skojjar =)

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0

hehe, underhållande berättelse… Jag talar bara sanning till min illrar när jag kallar dem för : Bajsmongo, Krafsmonster, Aggro, Bråkstake, Kroknos, mattbajsare, Bitgalning… hahaha. Samvete, nope!

bnoffan
0

Är det inte på grund av detta man skaffar döva illrar??? Det är bara att förolämpa på utan något dåligt samvete! Oskyldig

Faxlin
0

haha, mina har blivit hotade att bli tofflor massor av gånger. :-)
Men jag har inte dåligt samvete för det, de får bara höra det när de gjort sig förtjänt av det.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

Får oxå dåligt samvete om jag är orättvis mot illrarna. Ex om en sover och de andra 2 får godis så måste jag ge den tredje oxå om jag ska slippa dåligt samvete…

Sara

skrollan
0

#7 så är jag också. det blir mkt godis som går åt bara. För ger jag groggie och schess (katten) godis som igår tex så ger jag massor med godis eftersom dom bara är två som är vakna.
sedan måste jag ge skrollan lika mkt eftersom att hon sov, då blir det mkt godis som gåt åt.
och schess får massor, eftersom att hon är alltid vaken när man ska ge godis ;)

Gilla
0

Min käre sambo brukade tills jag påpekade att det nog missförstods en del säga med ironisk, glad röst "men va bra…va duktigt av dig att riva ner allt" till illrarna när de busade runt

Psykologiskt geni…nja Flört

Pandae
0

jag kallar min ena katt för kissekotte (för innan han kastrerades så kissade han på golvet) och han e jätteklumpig och jättetrög så brukar säga till honom ibland att jag tror att han nog har ett litet handikapp…men han vet att jag älskar honom ändå:P

Och alla andra djuren får nog med höra ett eller två:O..
men jag umgås ju aldrig med andra, och dom svarar ju inte heller:( ha ha

Men ibland tror jag allt att djuren förstår en, för ibland kan man säga en sak…och sen efter e dom som utbytta:O

Jag tror nog allt dom tänker och kallar oss dumma namn på sina egna spåk=P

Faxlin
0

#9: haha du låter lika genialisk som sarae. Haha, nu kommer hon döda mig. :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#10: Jag hade en hund förrut som reagerade på ett dumt ord oavsett hur jag sa det. Oavsett röstläget alltså. Hin vart direkt rabiat när jag sa detta ord. Så ibland kan man fundera på hur mycket de förstår.

Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

här hemma låter det mest "iller j*vel!!! *skratt skratt* " det går ju inte va arg på dom små pälsbollarna utan man kan bara skratta åt hur dom lyckas med allting :)

Pandae
0

#12 där har du ju beviset på att djur förstår oss, han var bara inte tillräckligt bra på att dölja det. Tror hemligheten är avslöjad nu Räcka ut tungan

Och sen en annan sak. Varje gång jag är ledsen och känner för stöd vill jag gärna att mina katter ska kela, men dom springer iväg o gömmer sig varje gång. =O

Smex
0

Hehehe… ja inte säger att dom är fula och riktigt dumma.

Ja om Lanithra förstod vad man sa så borde hon ha väldigt dåligt självförtroende. Påminner henne hela tiden hur tjock hon är och hur tjocka små ben hon har. Men hennes valp fett har inte försvunnit på henne. Hon har bara skaffat sig mer. Hon kanske kommer bli en stor 2 kg hona =P Sverige största illerhona =)

Faxlin
0

#14: haha, japp för att inte tala om då yngsta grabben kommer och berättar vad hunden sagt för några år sedan. Det var riktigt hemskt. Men berättar jag om det här kommer folk tro jag är ännu mer galen än de redan gör :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

hehe vaddå? jag e ju ett riktigt psykologiskt geni hörru! säg inget annat åsa!

Pandae
0

#16 haha vad hunden sagt:D?

#15 oj låter som en bamsing^^

Faxlin
0

#17: Jajusst ja, för det är såååå psykologiskt att ryta: Ohh vad duktigt gick du på lådan Stitch. Eller säga med världens bebis röst, nej men du vet att du inte för göra på golvet.

haha, du är sååå braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-)

#18: Japp exakt vad  som hände när hunden "pratade" med sonen och vad som kom fram :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#19 hrm….fortsätter bestämt att hävda att det aldrig har hänt

Faxlin
0

#20: haha, försöka kan man alltid. Braaaaaaa Sara du är sååååå duktig. *fniss*

Audiatur et altera pars