Några bilder på Sweetie och Pyret.
Jättefina bilder Ammi. Hur gör du dina kollage??? I photoshop eller i något annat program. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#4 Det är olika. Detta gjorde jag i PhotoShop, men jag brukar använda PSP7 oxå. Det är lite olika, beroende på om jag ids öppna PSP, när jag minskat ner bilderna i PhotoShop. Är ju lat oxå. 

vilka finna bilder du tar Ammi blir så avensjuk jag kan inte ta bra bilder
Tur att jag kommer ner och tar en massa bilder nu till träffen klarsferret. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ja jag förlitar mig helt och hållet på dig du och förblir våran privata photograf vilket jag tycker är helt underbart
#6: Skulle vilja påstå att det är rena turen. Det var måååånga bilder för att få dessa. Tacksam att vi har digitalkameran, bara knäppa massor och radera dom som blev dåliga…=90-95%.
Hon är så söt lilla Pyret =) Hoppas det finns några söta småttisar i magen.
Amor vincit omnia
Hoppas jag med. Hade hon inte varit så långt kommen, hade jag tagit med henne till helgen. Så Marit fått palpera henne, jag är totalt värdelös på sånt.
fanken vad söta dom var på bilderna,det är så att man saknar dom små tassarnas trippande hemma.

#12 Hej Morbror!!
Du får väl skaffa ett jobb med bättre arbetstider så att du är hemma mer… då kan du ju ha några små trippande tassar hemma hos dig :)
Eller så får du ordna så att du kan ha illern med dig när du är ute och reser.
Kramisar på dig!!

#9 Ja digitalkameran måste vara alla illerägares bästa vän =)
Supersnygga bilder Ammi =)
Digitalkameran, illerägarens bästa vän…skulle vara en rätt bra slogan. Går ju lätt att ändra till andra små snabba djur.
Jätteroligt att ni gillar bilderna. 
Ja bilderna var kalas fina :) Ser ut som enriktig lite mys iller du har där i knät :)
Och jag håller med er länge leve digitalkameran :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Hej fina kort på dina illrar.Jag måste köpa mig en kamera snart.
#17 Vi köpte den för 700:- (ev. 800) på ICA, förra året när dom hade den som medlemserbjudande. Duger bra som förstakamera och reservkamera, bara att sikta och knäppa.
Men man tröttnar ganska fort på den, eftersom den är ganska begränsad. Vill ha en NYYYYY, med utbytbara objektiv.
#Ååå ja en sån system kamera vill ja oxå ha.. kanske nu man får börja hoppas på tomten igen 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#18: du kan få kjøpe mitt gamle digitalkamera…
Fresta mig icke, som du vet har jag en annan utgift. Och den prioriterar jag högre än kameran.

Ja, jeg skjønner det. :)