Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 367 ggr
LiindaLarsson
0

iller säkert eller inte?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrikandesHur får man ett rum /lägenhet att vara iller säkert,, vad ska jag ta undan för att det ska vara säkert för min lilla tös att vara ensamn hemma medan jag är i skolan ?? snälla hjälp mig att bli en bra iller ägare mvh LindaGenerad

Aviendha
0

Släpp lös illern så ser du ganska snabbt vad den är intresserad av ;) Plocka bort allt du kan tänka dig att den kan komma åt, sen får man ta det som det kommer, de hittar alltid nya vägar o nya sätt att terrorisera oss ;)

ps sötplutt du har=)

sarae
0

se upp med saker som hörlurar, öronproppar, fjärkontroller och liknande..allt sånt kan lätt hamna i en illers mage och snabbt sätta den i livsfara. Se till att utrymmen under spis, kyl och frys är säkra, även avloppsbrunnar. Fönster, saker en ilelrsklor kan fastna i, balkonger (en iller hoppar gärna ut om chansen ges, oavsett hur högt det är då de har dåligt djupseende)

JossanH
0

idag var första gången jag var borta en hel arbetsdag och hade illrarna löst i hela lägenheten. är relativt nyinflyttad och har inte vetat hur illersäker lägenheten är egentligen men den står kvar… skrämmande exakt som jag lämnade den.. :)

Dom är ju lösa i hela när jag är borta kortare stunder och under nätterna och det har ju funkat bra, men det kan kännas lite "skumt" första gången man lämnar dom men det brukar gå så bra så.

Går det bra att ha henne lös när du är med går det nog lika bra när du inte är med :)

Sajtvärd på Iller.ifokus