Minis valpar dag 6

awiie guuuuuuud så sööta!!!!!!
det ser ur som att dom har (stickor) som "päls"
vet inte hur jag ska omformulera detta! :P hoppas ni förstår! :P
Jag håller med Roxanne om att det är riktigt söta dem små rackarna. Blir ju bara sötare och sötare för varje dag som går. =) Hehe. Ska bli kul och se hur dem ser ut på dag 7. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ja, och alla andra dagar :)
Ser fram emot fortsättningen! Killen verkar bli lika stor som pappa Dunder, en redig bit till kille som Mini fått.
Ja, jag kan se skillnad på honom och de andra när jag tittar på dem, hanär lite längre och har ett kraftigare huvud än honorna. Försökte få det på bild, men valpar är som sagt inte alltid så sammarbetsvilliga =)
Här är den bästa bilden, men de ser nästan lika stora ut iallafall =) Hannen är den som är närmast kameran.
Amor vincit omnia
Undrar om Dunder och Pyret så ut så där som småttingar? Dom är ju viltfärgade båda två.
Pyret grattar bror! Har Dunder fått något annat, isf. den "obligatoriska pappacigarren" menar jag? En gurkcigarr t.ex.
#13: jag tycker oxå att jag ser att hanen är större. =) Men det är väl så det ska vara. =) Hehe.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
# 14 Nej Ammi, han har inte fått nån cigarr =)) Men han ska få godis när han kommer hem. Har inte fått tag i Åsa idag heller……vill ju inte gärna åka ut på vinst och förlust….vet ju inte eom hon är med barnen i skolan denna vecka också. Vill ju ha hem min Klump…..
Amor vincit omnia
Kan ju hända att hon är med barnen. Eller oxå sliter hon med hästhagen.
Ska prova och ringa henne igen, men imorgon har jag inte tid att åka ut….får bli på onsdag isåfall…..
Amor vincit omnia

Jag har varit snäll och väntat hemma heeela helgen eftersom du sa att du skulle komma efter jobbet lördag eller söndag. Men kom på onsdag du så är jag hemma då på eftermiddagen;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
På förmiddagen blir det isåfall Åsa, jobbar til 21 =)
Har försökt ringt eftersom du sa att jag skulle ringa först…..vart mycket jobb i helgen och när jag tänkte komma ut på söndagen så fick jag inte tag i dej….ville inte gärna åka ut på vinst och förlust, även om du sagt att du oftast inte är längre bort än i stallet. Hoppas du är inne och läser detta så du vet att jag komemr på onsdag förmiddag =)))
Amor vincit omnia