=O
nej varför säger du så=(
du är inte misslyckad!!

Det tror jag inte. Varför säger du så?

För Mattias gjorde slut med mig…
golf.ifokus.se

Åh nej :( Sånt är jobbigt. Varför gjorde han det ? Tror definintivt inte att du är misslyckad. Hur länge var ni tsm ?

Men då är det ju han som har misslyckats! Du är ju precis lika mycket lyckad som innan! 

Vi var väl tillsammasn i 3-4 månader…
Han gjorde slut för han inte har tid och ork att lägga energi på det… men han tycker om mig? Whyyyyyyy
golf.ifokus.se
ursch kramar om dig hårt.

"tycker om dig men orkar inte med ett förhållande just nu" just nu? betyder det att jag har en chans SEN?
golf.ifokus.se
Tur du inte har flyttat dit..
Ärligt talat låter det som om han inte är mogen för ett seriöst förhållande.
Sara

Blä, jag SKA ha honom tillbaka… han tycker ju om mig… och han sa att han skulle tänka på allt lite till…
golf.ifokus.se
#10 tänka på allt lite till.det säger dom flesta killar åhh blir så arg. varför kan dom inte tänka klart innan dom talat för?

jag hoppas ju dock att han tänker på det lite till och ändrar sig, annars ska jag få honom att ändra sig…
golf.ifokus.se
Varför vill du så mkt ha en kille som inte vill ha dig lika mkt?
Du får inte nervärdera dig så! Du är värd både tid och engagemang!
Sara
Ledsen att behöva säga det här men när jag har läst det du har skrivit på olika sajter så verkar ni minst sagt ha haft ett kämpigt förhållande speciellt eftersom han inte ens vill svara på de frågor du ställer till hnm. Eller vill tala med dig över telefon, msn etc.
Dem vibbar jag har fått är att han tyvärr inte är intresserad. Du kan aldrig tvinga dig på en annan människa eller bedriva häxjakt. Man måste vara två i ett förhållande annars funkar det inte.
Det finns många fina ord man kan avsluta ett förhållande på och hans ordval lät ärligt. Ge hnm en chans att leva sitt eget liv och förstå vad han har gått miste om. Genom att kväva ngn annan kommer man ingenstanns. Give him a break!
Men se det som en möjlighet, ut och träffa nya människor!
kramar

Tessan, jag börjar se ett mönster med dig och dina killar. De lämnar dig och du kämpar ihjäl dig för att behålla dem. Kämpar du och jagar lika mycket när du har dem? Om du ransakar dig själv, ger du dem plats?
Många har sagt det till dig och det kan tydligen inte sägas för många gånger. Du förtänar bättre än att vara med killar som inte visar dig den respekt alla förtjänar. Ett förhållande ska inte vara problemfyllt efter några få månader. Då är det inte värt det.

Matte har fått sjukt mycket space… inte det som är problemet nu… jag ska avvakta… hoppas att han ändrar sig…för vid jul är han ledig i 2 veckor och då har vi tid…
golf.ifokus.se